Для того що б повною мірою відчути важливість мотоекіпіровки достатньо в будь-якому пошуковику набрати запит «Падіння з мото», після цього у будь-якого розумного людини виникне бажання придбати екіпіровку. При цьому гроші в порожню, витрачені не будуть, тому в будь-якої нестандартної ситуації Ви 10 раз переконаєтеся в правильності прийнятого рішення.
Багато починаючі аматори припиняють свої мото захоплення у зв'язку аваріями, які геть відбивають (в обох сенсах) бажання користуватися мототехникой. Зазвичай, добре одягнений пілот мото, в незначних аваріях отримує мінімальні пошкодження (подряпини) або не отримує їх взагалі. Це ніяким чином не пов'язане з ударом об стіну на швидкості 110 км\год, в такому випадку жодна мотоекіпіровка, навіть найдорожча не врятує вас від наслідків, у тому числі і фатальних.
Потрібне потоекіпірування?! Тоді вам сюди: Louis мотоэкипировка.
Все мотоекіпірування на одному сайті, висока якість та доступні ціни.
Поговоримо докладніше про вибір екіпіровки:
Мотошлем. Найголовніша складова, тому більшість важких травм при аваріях припадає саме на голову. Види мотошоломів. Поза гласно вважається, що самі хороші шоломи з точки зору безпеки виробляють японські фірми, наприклад Arai. Існує величезна кількість фірм виробників по всьому світу. Важливо знати, що не рекомендується купувати мотошоломи в занадто низької цінової категорії, як для водіїв, так і для пасажирів. Такі шоломи можуть мало чим допомогти в екстреній ситуації. Шолом на голові повинен сидіти якомога щільніше, закривати підборіддя (дуже вразлива частина) і не дратувати шкірний покрив голови. Найкраще, що б внутрішня частина шолома була мінімального розміру, сам шолом щільно сидів на голові і при цьому через пару хвилин не чувся пульс у вухах. Загалом кажучи, вся екіпіровка повинна щільно сидіти з однією поправкою, весь екіп нижче голови не повинен тиснути і тиснути, що б не заважати кровообігу і рухливості водія.
Мотокуртки і мотобрюкі.
Відповідальний елемент мото одягу. Вони повинні містити в собі достатню кількість щитків і щільно сидіти на водієві. Краще мати кілька мотокурток, для спеки і для звичайних погодних умов, властивих регіону, в якому проживаєте. У спекотну погоду використовуються перфоровані куртки (в дірочку), вони добре відводять тепло і в них комфортно влітку. Краще купувати куртку і штани одного виробника. У цьому випадку у Вас з'явиться можливість пристібати ці два елементи одягу один до одного. Жорстка вставка для захисту спини на мото куртці - вкрай бажана. Можна використовувати «черепаху» а поверх надягати мотокуртку. Такий захист буде досить істотна. При використанні «черепахи» потрібно враховувати, що захисні щитки з мотокуртки доведеться виймати, отже, вони повинні бути знімними (щитки, як правило, вставляються в спеціальні кишені на блискавках або липучках).
На мотоштани поширюються ті ж правила що і на мотокуртку. Якщо штани не пристібаються до куртки, рекомендується перед їх купівлею спробувати залізти на свій мото. Перевірте, що б не стирчала частина голого заду, на високій швидкості вітер буде дути в спину, що не зовсім сприятливо позначиться на вашому здоров'ї, захисту та привабливості пілота.
На рукавах мотоштанов і мотокурток повинні бути блискавці, з ними вам буде простіше одягати одяг, вона буде добре прилягати до тіла, одягати мотоботи і Мотоперчатки буде значно легше.
Мотокомбенезон. Купують в рідкісних випадках замість мото курток зі штанами. Керуються зазвичай естетичними уподобаннями. Комбінезони дуже непрактичні (в туалет в них сходити не так-то просто). Тому комбінезони просто обожнюють професійні мотогонщики, а загальна маса цінителів мото купує їх собі дуже рідко. Купуючи комбінезон, керуйтеся тими ж принципами, як і при покупці мото штанів і курток.
Мотоперчатки.
Вони повинні містити багато щитків з твердих (пластик або карбон) і відносно м'яких матеріалів. Купуючи рукавички, Ви повинні пам'ятати, що руки від ліктя і до кінчиків пальців складаються з дрібних і досить ніжних кісточок, які можуть ламатися та стиратися об асфальт досить непогано. Ще враховуйте той факт, що при падінні людина інстинктивно витягує руки вперед, що б убезпечити себе. Тому вибравши для себе рукавички, розсудливо подумайте, чи зможуть вони захистити ваші руки в випадки чого. Рукавички повинні бути довгими і закривати частину рукава таким чином, що б з русі або при ходьбі ногами, мотокуртка не вилазила з під рукавичок, тим самим не оголювала ваші руки. В іншому випадку знову ж таки під екіпіровку буде задувати вітер при їзді, будуть бовтатися елементи одягу, що є не припустимим в плані захисного одягу для водія.
Мотоботи.
Повинні бути обов'язково з високою халявою і не бути схожим на звичайні шкіряні кросівки, які мало чим вам допоможуть при необхідності. Вони до речі є у продажу і їх теж називають мотоботів, але це всього лише назва. Взуття має бути обов'язково без шнурків, переважніше на блискавці або на липучці. Обов'язково повинні бути присутніми захисні щитки, причому з усіх сторін. Штани повинні безпроблемно заправлятися в мотоботи. Зверну увагу, не купуйте взуття без захисту гомілки, хоча б наполовину.
|