Гідропідсилювач керма (ГУР) забезпечує легкість обертання керма при повороті коліс як на нерухомому, так і на рухомому автомобілі.
На перших машинах підсилювачі керма не потрібні були, так як невеликі швидкості руху обумовлювали невисокі вимоги до керованості, та й шини були порівняно вузькими, з невеликою плямою контакту. Тоді для зменшення зусилля на кермі застосовувалися кермові колеса великого діаметру. Ось водії і навертали величезні бублики по 5-6 оборотів від упору до упору.
ГУР - це механізм, основним елементом якого є насос. Насос ГУР приводиться в дію приводним ременем від колінчастого вала або електродвигуном. Насос качає масло з бачка і під високим тиском подає його в розподільник. Розподільник відстежує зусилля на кермі і строго дозовано допомагає повертати керовані колеса. Для цього використовується стежить пристрій, що задає елементом якого є торсіон, вбудований в розріз рульового вала. Коли машина стоїть або їде по
...
Читать дальше »