Загальне забруднення автомобіля, його вузлів і деталей включає в себе зовнішні відкладення, залишки мастильних матеріалів, вуглецеві відкладення, продукти корозії, накип і залишки старих лакофарбових покриттів.
Ці забруднення різні за своєю природою, а тому різні і можливості видалення їх з поверхонь. Вони мають високу адгезію (прилипаемостью) і міцно утримуються на поверхні деталей Зовнішні відкладення можна поділити на пило-грязьові та маслянисто-грязьові.
В атмосферному повітрі завжди міститься опредеенное кількість пилу. Поблизу рухомих транспортних засобів концентрація пилу зростає до 0,05-0,50 г / м3 при дисперсності 5-30 мкм. При збільшенні концентрації пилових частинок зростає їх коагуляція і осідання на металеві поверхні.
У вологому повітрі коагуляція частинок прискорюється, так як адсорбована плівка вологи збільшує сили зчеплення між частинками. Міцність утримання частинок на поверхні залежить від чистоти поверхні, їх розміру та вологості повітря. Так, пилинки діаметром
г-2 мкм, що осіли на поверхню, мають настільки міцну адгезію, що їх неможливо здути струменем стисненого повітря, що стікав зі швидкістю 200 м / с. Це можна простежити на такому прикладі. Після висихання поверхні автомобіля, вимитого водяним струменем високого тиску, на ній залишається осад з найменших пилинок. Видалити їх можливо лише після механічного протирання поверхні (щіткою, дрантям).
Маслянисто-грязьові відкладення виникають при попаданні дорожнього бруду та пилу на поверхні деталей, забруднених маслом. Можливо зворотний явище- попадання масла на поверхні, забруднені
дорожньої брудом. При цьому бруд просочується маслом. В середньому величина адгезії зовнішніх відкладень до поверхні становить 0,05-0,20 кгс / см2.
Більше цікавого про автосвіт тут: стоимость Ситроена ДС3.
Вся найкориснішп інформація на одному сайті.
Види забруднення автомобіля:
Залишки мастильних матеріалів є найбільш поширеним забрудненням двигунів.
При експлуатації автомобілів мастильні матеріали зазнають значних змін, що викликаються процесами «старіння» - окислення і полімеризації. Удалеіе залишків масел з поверхні деталей, тривалий час пропрацювали в масляному середовищі, пов'язано з певними труднощами.
Вуглецеві відкладення, що виникають на деталях двигунів, підрозділяють на нагар, лакоподобние відкладення і опади.
Нагари - тверді вуглецеві речовини, що відкладаються на деталях двигунів (стінки камери згоряння, клапани, свічки, днище поршня і ін.). 'Лакоподобние відкладення - плівки, які утворюються в зоні поршневих кілець, а також на спідниці і внутрішніх стінках поршнів.
Опади - мазеподібними згустки, що відкладаються на стінках картерів, щоках колінчастих валів, розподільних шестернях, масляних насосах, фільтрах і в маслопроводах.
|