Звичайна вечірня пробка. У цьому заторі стоять безліч автомобілів: від маленьким мініатюрних автомобілів до громіздких джипів. Але що тут роблять величезні позашляховики , яке їх основне призначення для міських умовах?
Більшість позашляховиків , які ми постійно бачимо на дорогах навіть жодного разу не виїжджають за межі міста. А як ми знаємо , основне призначення джипів - це поліпшені здібності на поганих і важкодоступних дорогах. Більшість позашляховиків можуть проїхати там , де не проїде звичайний легковик . Це все зрозуміло , але навіщо величезний джип для автолюбителя , який їздить переважно в місті?
Про машини четвертого покоління ви дізнаєтесб тут: http://auto.ironhorse.ru/subaru-forester-iv_3064.html
Особливо розчулюють " круті джипи " з великими дисками на низькопрофільною гумі і спортивним обвісом. Тут вже точно ніхто не ризикне їхати на такій машині по гриби - ягоди. Це не її призначення , адже завдання такого джипа - це показати імідж власника . Чим більше джип , чим крутіше власник .
От і доводитися водієві такого позашляховика підтримувати свій статус постійно. І пересувається його величезний позашляховик по тісних міських вуличках . І власник навіть не звертає увагу на величезну витрату палива , на труднощі парковки та інші «радощі» володіння цієї махини .
Розуміючи все це , маркетологи спільно з інженерами автомобільних компаній почали пропонувати покупцям компактні кросовери . Адже якщо покупцеві захотілося величезний позашляховик , то його дуже важко переконати. Значить йому треба запропонувати аналог - більш комфортний , більш динамічний , більш красивий .
З цим завданням впоралися сучасні кросовери . Не дарма , як тільки вони з'явилися , то відразу ж завоювали серця більшості автолюбителів. Але це вже не звичайні джипи з їх позашляховими здібностями. У цьому вони їм програють , але у них є крім цього дуже багато переваг. Це і меншу витрату палива , і поліпшене поведінка на дорозі , і багато інших чинників.
|