Гальма були придумані трусами, а демонтовані і залишені валятися в гаражі будівельниками машин на зразок цього пітерського дрег-мобіля.
Якщо бажаєте, то можете прочитати і здивуватися тому, що можна зробити із звичайною ВАЗівської "вісімкою". Автомобіль вийшов суперський, хоча і попрацювати довелося чимало.
Пластик і хірурги
Для цієї мети була придбана звичайнісінька 2108 і двигуни на двох машинах просто махнули місцями. Потім вісімку полегшили за допомогою традиційного для всіх спортболідов методу - «взяли і викинули». Автомобіль повністю позбувся салону. Двері стали на половину алюмінієвими - зберігся їх рідній каркас, але аркуші звичайного металу замінили на «крилатий». З задніми дверима довелося розпрощатися, замінивши її пластиком. У салоні зберігся лише ківш водія, приборка, кермо, педалі і важіль КПП, плюс бензобак десь за спиною водія.
І серце - полум'яний мотор!
Тюнінг ВАЗМеханікі «Ралі Сервісу» постійно працювали над мотором, в результаті чого після установки в «вісімку» двигун отримав великі клапана, а вали 48/52 замінили на ті, що стоять зараз. Ступінь стиснення підняли до 11.45 і отримали 177к при 10.000 оборотів в хвилину. Відсічення була на 10.500. Сезон закінчився, якщо не на мажорній ноті, то з непоганими результатами це точно. Захотілося, як зазвичай буває, більше потужності - восени 2006 Станіслав (власник 204 сильною «вісімки») вирішив самоусунутися зі світу заїздів на 402 метра і двигун після недовгих переговорів перекочував по капот «вісімки» Олега. Низ взяли від мотора потужністю 204 сили, «голову» поставили від мотора минулого сезон, а ресивер поступився своє місце дросель.
По кісточках
Обсяг самої потужної версії мотора для цього корчивши на сьогоднішній день - 1860 куб. см. ГБЦ доопрацьована по максимуму - для максимального поліпшення продувності і поліпшення наповнюваності циліндрів. Отримали 222 к.с. Після цього змінили вихлопну систему і машина поїхала помітно жвавіше, ніж на 222 силах, але у зв'язку з несправностями в системі змащення, проявилося масляне голодування, що призвело до зносу вкладишів і зламаного коленвалу. Заміряти потужність після впровадження нового коленвала не вдалося. Машина нещадно буксувала на стенді, але був відзначений різкий приріст моменту - вже на 3700 було більше 20 кг. Програми для блоку управління під всі доступні на даний момент конфігурації мотора (в них не плутається тільки Олег, тому що він все це оплачує), та й для пари десятків інших проектів пише Кирило з компанії «КС-Тест». По суті, в плані налаштування, це людина-оркестр, до якого звертається більше половини тюнерів Петербурга.
Пиляйте, через місяць Новгород!
Тюнінг ВАЗДвігатель двигуном, а на прохання Олега у справу знову вступила болгарка. У першу чергу пройшлися по даху в результаті чого, автомобіль перетворився на дуже дивний гібрид 2108 і 21099. З такими доробками по кузову, їздити без каркаса - самовбивчо, тому привезли важить всього 30 кг. тренувальний ралійний алюмінієвий болтовий каркас. До речі, цікавий факт: до впровадження каркаса, хлопці вправлялися у становій тязі на витривалість, багаторазово піднімаючи корму машини, а після каркаса - який крім своїх тридцяти кілограм, додав ще купу навареного в багажнику заліза, ті ж вправи перетворилися на силовий тренінг.
Ще один важливий момент: машина побудована під регламент. Наприклад, необхідні кватирки - в наявності. Регламент вимагає наявність фар? Вони є - якщо придивитися. І так далі за списком.
З того, що було ...
Але найстрашніше в цьому автомобілі навіть не кузов. Кузов, незважаючи на те, що з нього зрізали все, що тільки можна і поставили алюмінієві двері, посилений каркасом безпеки. Найстрашніше - гальма. Коли лінія фінішу пересічена, більш ніж двухсотсільний автомобіль треба зупиняти, а спереду 13-е гальма! Задні і зовсім відсутні - видалені заради зниження ваги автомобіля.
|