Ви виїхали на дорогу, ви уважетельно ставитеся до інших водіїв джипів, седанів та автобусів. Пропускаєте навіть невеликі червоні жіночі машинки, зовсім їх не підрізаючи ... А як ви ставитеся до мотоциклістів, скутеристів та іншим велосипедистам? Адже вони такі ж учасники дорожнього руху!
Не обмежуйте двоколісний транспортний засіб у просторі для вчинення маневрів.
Як правило, в комплектацію велосипеда не входять дзеркала заднього виду; відсутність оглядовості також ускладнює контроль динамічного потоку автомобілів. Тому необхідно бути особливо уважним до жестів, які демонструє велосипедист, а якщо він почав маневр і не помітив вас, необхідно пригальмувати.
Двоколісні транспортні засоби нахиляються при поворотах. Чим крутіше поворот і вище швидкість, тим сильніше нахил. Щоб повернути з радіусом 4 м на швидкості 20 км / ч, потрібно нахилитися на 45 градусів. Якщо водій мотоцикла, мопеда або велосипеда змушений різко гальмувати при проходженні віражу і не може одночасно повернути кермо ще сильніше, - він впаде. Пам'ятайте про це і «не притираються» двоколісний транспортний засіб до бровки.
Якщо велосипедист подав сигнал про перестроювання наліво, пригальмуєте і проявіть трохи терпіння, - без вагомих причин двоколісні транспортні засоби не вчиняють такого маневру: при певних обставинах, для продовження руху прямо, просто необхідно перебудуватися в лівий ряд.
Більше цікавого про авто та мото світ тут: http://www.motobikecar.ru/2014/08/infiniti.html.
Зокрема Перший знімок невідомого автомобіля Infiniti.
Якщо ви їдете в правому ряду і бажаєте підвезти пасажира, «голосуючого» біля узбіччя дороги, перед маневром необхідно поглянути в праве дзеркало, включити поворот і лише потім зупинитися. Навіть у такій, здавалося б, простій ситуації у вас може бути перешкода справа - двоколісний учасник дорожнього руху. Якщо ви побачили велосипедиста, для безпеки вважайте, що він їде вдвічі швидше, ніж ви думаєте, а гальмівний шлях буде в чотири рази довше, ніж вам здається.
Випускайте пасажира в місцях, відведених правилами дорожнього руху, а не по центру проїжджої частини. При цьому слід зупинитися так, щоб до бордюру залишалося відстань, що дозволяє пасажиру комфортно покинути ваш автомобіль, а двоколісний учаснику дорожнього руху вільно проїхати між ним і бордюром.
Від'їжджаючи від світлофора, не сподівайтеся обігнати стоїть поруч велосипедиста і повернути. Легкий велосипед завжди розганяється до доступної йому швидкості швидше важкого автомобіля.
Про те, що велосипедист почав екстрене гальмування, можна дізнатися з тієї характерній позі, яку він приймає, щоб не перевернутися через кермо: педалі не обертається, шатуни вертикальні п; п'яти нижче педалей, таз винесений назад і опущений на заднє колесо, сідло впирається в живіт, корпус горизонтален, голова пригнути, руки майже горизонтальні. Знання цієї пози допоможе правильно реагувати, зіткнувшись з велосипедистом в дорожній ситуації.
Проїжджаючи на великій швидкості повз велосипедиста, ви можете спровокувати дорожньо-транспортна пригода. За законами аеродинаміки ваш автомобіль створює потік повітря, що набігає, який здатний збити велосипедиста з наміченою траєкторії руху. А водій наступного за вами автомобіля може не встигнути відреагувати на різку зміну положення велосипедиста на дорозі.
Сприймайте групу велосипедистів як єдине транспортний засіб. Не намагайтеся втиснутися автомобілем в її розриви і не перешкоджайте її маневрам.
У мотоциклістів, незалежно від того, знайомі вони чи ні, прийнято завжди вітати «побратима». При зустрічному роз'їзді: помахом руки, кивком голови, миготінням дальнього світла, а при обгоні - подачею звукового сигналу.
"Тимчасові мешканці країни" або водії двоколісних транспортних засобів!
|