СКАЧАТЬ БЕСПЛАТНО - Игры ФИЛЬМЫ ПРОГРАММЫ РЕФЕРАТЫ статьи

Скачать бесплатно игры для телефона и для PC программы, фильмы игры.Бесплатные фильмы

Главная Мой профиль Выход
Вы вошли как Гость · Группа "Гости" · RSS
Меню сайта
Категории раздела
блог [1]
Реклама
Мини-чат
Це цікаво

>Уютный семейный ресторан «Т... 

>Какой тепловой насос лучше 

>Детская одежда, чтоб все бы... 

>Mercedes сделал «прозрачный... 

>Активіста Антикорупційного ... 

>Бойовики "ЛНР" і ... 
Опроси
Що ви хочете бачити на сайті ?
Всего ответов: 154
Статистика
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
 Блог
Главная » 2014 » Июль » 17 » Спростування доводів противників газового палива
22:02
Спростування доводів противників газового палива

У багатьох автомобілістів, та й у деяких працівників державного громадського транспорту існує думка, що викидається в повітря газ особливо небезпечний для здоров'я. Але побоюватися цього не варто. Парова фаза скрапленого газу менш токсична, ніж пари бензину, а специфічний його запах - це результат одозораціі (додавання невеликої кількості газоподібного речовини з сильним запахом - етилмеркаптану). 
Існує також думка, що велика вірогідність вибуху газового балона. Автомобіліст, перш ніж зважитися перевести свій автомобіль на газове паливо, зазвичай замислюється: чи не загрожує цей перехід високою пожежо-і вибухонебезпечність? 
Досвід експлуатації газобалонних автомобілів, як у нас, так і за кордоном, показує, що автомобілі, що працюють на газі, менш пожежо-і вибухонебезпечні, ніж бензинові. У будь-якому випадку газ або пари бензину можуть вибухнути тільки в суміші з повітрям при певній концентрації в одиниці об'єму, що виключено, у зв'язку з неможливістю присутності повітря в газовому балоні. 
У середовищі транспортників-консерваторів сформувалася своєрідна установка на неприйняття газу. Вони все ще мислять старими категоріями, не можуть подолати психологічного бар'єру, та й рішучості часом не вистачає. Свідомість автомобільних консерваторів, образно кажучи, наскрізь просякнуте парами бензину. 
Спробуємо аргументовано спростувати доводи супротивників застосування газових установок. 
1. Неприємний запах у салоні. У місцях з'єднання трубопроводів часто відбувається витік газу. Щоденна перевірка герметичності системи забирає багато часу і практично провести повну перевірку обладнання методом омилення дуже важко. 
Витік газу можлива, якщо не приділяти належної уваги встановленої на автомобілі системі. Але ж і інші енергетичні системи вимагають уваги. І якщо таке сталося - запах газу в салоні, а автомобіліст сам не може його усунути, то завжди можна звернутися за допомогою в спеціалізований пункт перевірки. 
Що ж до сучасних газобалонних систем, виготовлених з високоякісних матеріалів і за авіаційним технологіям (наприклад, вітчизняні системи «САГА-6» та «САГА-7»), то вони забезпечують досить високу надійність. 
Запах газу може відчуватися тільки при заправці автомобіля на газороздавальної станції, та й то в момент відключення наконечника заправного шланга. В автомобілі вибухонебезпечна концентрація суміші виникнути не може. Обережність треба проявляти на стоянках. Безперечно, газ небезпечний, але якщо водій відчув специфічний запах, то він повинен зупинити машину, закрутити вентилі на балоні і спокійно продовжувати шлях на бензині, а після прибуття на місце ремонту усунути несправність. 
Витік ж бензину можна не відчути. А причиною його займання може стати підтікаюча каністра. 
Газ же дозволяє відмовитися від перевезення каністр з бензином, і цей фактор також говорить на користь газобалонного обладнання. 
А от власники хетчбеків і універсалів замість «з'їдає» площа каністри з бензином можуть скористатися газовим балоном тороїдальної форми, який без праці встановлюється на місце запаски. 
2. Процес горіння в двигуні затягнуть за неповного згоряння газу. Знижуються динамічні характеристики автомобіля. У карбюраторі при роботі на газі поплавок через відсутність бензину вдаряється об дно камери, і в ньому може утворитися тріщина, через яку при зміні палива в нього проникає бензин. Та й сам карбюратор пошкоджується. 
Думка про неповному згорянні газу в циліндрах двигуна помилково. Газові палива, використовувані в автомобільних двигунах, мають менші, ніж рідкі палива, швидкості згоряння, але більш широкі межі займистості, тому цей незначний недолік легко компенсують збільшенням кута випередження запалювання. 
Тепер про поплавці. Про можливість появи в ньому тріщини. Так, це небажане явище іноді зустрічається на автомобілях «Волга», але його виникнення можна легко попередити, помістивши на дно камери поплавця пластинку сепаратора від старого акумулятора, вирізану за його (дна) конфігурації. Поплавці ж карбюраторів «Жигулів» та іномарок не руйнуються, і необхідність у подібному захисті поплавка відпадає. 
Випадки руйнування карбюратора вкрай рідкісні, про що свідчить практика. Раз на місяць рекомендується змащувати WD-40 в блоці дросельних заслінок осі, так як при роботі на газі ці віссю не омиваються бензином. Якщо їх не змащувати, то вони швидше зношуються. Зараз на багатьох модифікаціях карбюраторів осі дросельних заслінок встановлюють на підшипниках ковзання, які не вимагають мастила. Для промивки каналів карбюратора пускати і прогрівати двигун слід на бензині. 
Загалом, як сказав класик: «Є багато чого на світі, друг Горацій, що й не снилося нашим мудрецям» При ремонті «газового» двигуна не буває лопнули поршневих кілець і перемичок. Октанове число 95-110 дає можливість уникнути детонації навіть на двигунах зі ступенем стиснення 10-12. Однак двигуни вітчизняних машин мають ступінь стиснення тільки 8,2-9,5, через що температура згоряння газоповітряної суміші нижче, ніж бензоповітряної. До того ж в двигуні, що працює на газі, не відбувається додаткового охолодження деталей в камері згоряння від випаровування крапельок бензину. В результаті підвищується теплонапруженість випускних клапанів і їх сідел. Звідси випливає, що деяке збільшення (на 3-5 °) кута випередження запалювання буде вельми виправдано, тільки доведеться частіше перевіряти його. Не зайвим буде збільшити на 0,05-0,07 теплові зазори клапанів. 
Витрата газу, на 12% перевищує витрата бензину, - результат згоряння при низькій температурі і недостатньому наповненні циліндрів робочою сумішшю. При цьому потужність двигуна трохи знижується, хоча швидкість руху залишається практично без змін. 
Але чи так вже важливі вам високі швидкості? Адже далеко не всі дороги, ізбороздівшіе простори нашої країни, дають можливість автомобілю розігнатися до великих швидкостей. На жаль, якість російських доріг все ще залишає бажати кращого. 
3. У автомобілів, оснащених газобалонним обладнанням, велика витрата палива. Сьогодні багато «ненажерливих» автомобілів. Це особливо відчувається зараз, в умовах сильного зростання цін на бензин. Їздити на автомобілі стало накладно. Але є вихід з положення - перевести автомобіль на газ. Навіть при витраті, що перевищує витрата рідкого палива на 12%, фінансові витрати на використання газового палива залишаються менше. Нижче наведено розрахунок витрат на паливо в місті при їзді зі швидкістю 30-50 км / ч. 
Економія вартості палива Е на 1 км шляху: 
Е = Зб - Зг = 1,57 - 1,18 = 0,39 руб. 
Сума економії на 100 км: 
0,39 х 100 = 39 руб. 
При річному пробігу 17000 км: 
17000: 100 х 39 = 6630 руб. 
При таких показниках вартість газового обладнання окупається в межах 25-30 тис. км пробігу. 

Ще більше новин та новинок з світу автомобілів тут: кроссовер Kia Venga.
Зокрема про обновлення мікровен Kia Venga.

Цей ряд переваг використання скрапленого газу в якості палива можна продовжити, зазначивши, зокрема, найбільшу непряму заслугу газу - він зберігає більш дороге рідке паливо. 
Навряд чи можна заперечити такий плюс газифікації для громадського автотранспорту, як економія рідкого палива. Економія бензину особливо істотна там, де великий його витрату. У вантажівок і автобусів, наприклад, витрата рідкого палива в кілька разів більше, ніж у легкових автомобілів. А тому так важливо в цілях економії перевести ці види транспорту на газ. 
4. Рівень СО у відпрацьованих газах у автомобілів з газобалонним обладнанням вище, ніж у автомобілів, що працюють на бензині. 
Насправді ж при роботі автомобіля на газовому паливі вміст у відпрацьованих газах продуктів згоряння (СО і CH) помітно зменшується, і, завдяки нижчій температурі робочого циклу, дещо зменшується і вміст NOx. 
Вміст шкідливих речовин у відпрацьованих газах автомобіля, що працює на газовому паливі, менше, ніж на бензиновому: CO - в 2-4 рази, NOx в 1,2-2,0 рази і CH - в 1,1-1,4 рази. 
Таким чином, використання на автомобілях газового палива забезпечує виконання існуючих і перспективних міжнародних норм токсичності (Євро-2, Євро-3 і Євро-4). 
Зваживши всі «ЗА» і «ПРОТИ», можна зробити висновок, що поліпшити становище в певній мірі допомагає переклад автомобіля на газове паливо.

Просмотров: 596 | Добавил: noronk | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024
Поиск
Реклама
Форма входа
Логин:
Пароль:
Block title
«  Июль 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Популярно на сайті

Свежие ключи к Microsoft ...

Angry Birds (Злые Птицы) ...

Ключи для NOD32

eset nod32 ключи

Скачать Windows 7 Starter...

Двухсекционные светофоры ...

Игры Gravity Defied(50 иг...

Age of Wonders III (2014/...
Популярно на форум
  • Давайте поговорим 
  • Весела дупа :) 
  • Скажи щось розумне 
  • Підкажіть 
  • Красиві фрази... 
  • Випадкові файли
    [Комедії]
    Больше, чем друг скачати/смотреть онлайн
    [Стрілялки]
    counter strike 1.8
    [Стратегії]
    The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth / Властелин колец: Битва за Средиземье [2006/RUS/Р] [2006, Стратегия]
    [Ігри]
    70 НОВЫХ Java игр на русском!
    [Фільми]
    Поллианна / Pollyanna
    [windows системи]
    Windows XP SP3 Twilight Edition (WPI, DriverPack, BootMenu) 5.0 (2010/RUS)
    [windows системи]
    Windows 7 Ultimate Assassins Creed x86 [Dark Group]RU
    [Комедії]
    Дорога домой /Скачать/смотреть онлайн
    [Офіс]
    25 лучших бесплатных программ 2010 года скачать
    [Мультимедіа]
    Готовимся к школе. Мои первые животные
    (