У період обкатки слід:
• суворо дотримуватися правил обкатки автомобіля згідно «Керівництву по експлуатації»;
• перед виїздом в рейс перевіряти і при необхідності доводити до норми тиск повітря в шинах;
• не допускати роботи двигуна на підвищених оборотах (стрілка тахометра не повинна доходити до червоної зони шкали);
• своєчасно переходити на нижчу передачу, не допускаючи перевантажень в роботі двигуна;
• для кращої підробітки гальмівних колодок намагатися уникати різких гальмувань;
• уникати їзди у важких дорожніх умовах;
• уникати буксирування автомобіля і транспортування причепа;
• не допускати різких розгонів і маневрів;
• не використовувати граничні швидкісні і динамічні характеристики автомобіля;
• стежити за станом усіх кріпильних елементів автомобіля і при необхідності їх підтягувати, особливу увагу приділяти кріпленню коліс, деталей рульового управління, передньої і задньої підвісок і підвіски системи випуску відпрацьованих газів;
• періодично перевіряти і при необхідності регулювати натяг ременів приводу генератора, насоса системи охолодження, насоса гідропідсилювача рульового управління і т.п.
Більше цікавого на авто та мототематику тут: motobikecar.livejournal.com.
Зокрема версія Lada Priora з «роботом» вийшла на конвеєр.
У гарантійний період водієві слід:
• уважно вивчити гарантійні зобов'язання заводу-виробника і організації, що продала автомобіль, суворо виконувати умови гарантії;
• вивчити характерні особливості роботи автомобіля, щоб оперативно виявляти виникаючі зміни в роботі і грамотно висловлювати претензії при відвідуванні сервісної станції.
|