Якщо вам потрібно вчасно встигнути в пункт призначення, а на вулиці ллє як з відра - краще виїхати заздалегідь. Врахуйте, що швидкість автомобільного потоку в дощ в середньому становить 40-50 км / ч.
У перші 10 хвилин після початку дощу будьте особливо уважними. В суху погоду дорога покривається плівкою з пилу і масла, що витекло з проїжджаючих по ній транспортних засобів. А коли починається дощ, плівка розмокає і робить дорогу надзвичайно слизькою.
У дощову погоду гальмування необхідно починати набагато раніше, ніж зазвичай - плавним натисканням на педаль гальма. Раннє гальмування дозволить водієві, наступного за вами, побачити, що ви збираєтеся зупинитися, і теж скинути швидкість.
Одночасно з двірниками включайте і ближнє світло. У дощ або в мокрий сніг видимість значно погіршується, і включені фари дають можливість іншим учасникам дорожнього руху розрізнити ваш автомобіль.
У дощ краще триматися подалі від автобусів і вантажівок, з-під коліс яких летить досить багато бруду. Потрапивши на лобове скло автомобіля, вона здатна повністю позбавити водія огляду.
Якщо дощ настільки сильний, що ви втрачаєте з уваги автомобіль, що рухається перед вами, припаркуйтесь якнайглибше на узбіччі, включіть аварійну сигналізацію і перечекайте стихію.
Кожна велика калюжа може таїти в собі кілька небезпек.
По-перше, вода нерідко приховує вади проїжджої частини. Під водою можуть бути камені, цегла та інші предмети. По-друге, шар води на дорозі сам по собі представляє серйозну перешкоду для машини. Може виникнути ефект аквапланування, т. Е. Колесо не встигає витісняти з-під себе всю воду і, отже, машина втрачає управління.
Відремонтувати машину вольво можна тут: ремонт вольво в москве .
Якісний та доступний ремонт.
Особливо небезпечно, коли автомобіль на високій швидкості в'їжджає в воду колесами одного борта: його може занести в бік борту, що в'їхав в калюжу. По-третє, вода може на час вивести з ладу вузли або пошкодити агрегати автомобіля.
Проїхавши по калюжі і намочивши гальмівні колодки, ви зможете просушити їх, злегка пригальмувавши кілька разів.
Якщо ви заковзали по воді, не панікуйте, не додавайте газу, різко не гальмуйте і не вивертайте кермо - машина може піти в занесення. Приберіть ногу з педалі газу, почекайте, поки авто сповільниться і знову знайде контакт з дорогою.
Долати затоплені ділянки дороги необхідно на дуже маленькій швидкості і з урахуванням особливостей автомобіля. У деяких автомобілів вода може досить легко потрапити в двигун через систему фільтрації повітря. В такому випадку двигун отримує гідроудар.
Якщо ремінь приводу генератора намок, ви почуєте характерний писк під капотом. У такому випадку необхідно пару раз натиснути на педаль газу і, якщо писк не пропав, зупинитися і почекати, поки ремінь приводу просохне.
|