Вперше автомобіль Volkswagen Transporter T4 був представлений в далекому 1949 році - це був майже мультяшний «бусик», який після цього став прототипом багатьох мікроавтобусів. У четвертому поколінні дана модель отримала переднеприводную трансмісію і переднє розташування двигуна, чим і забезпечується рівна вантажна площадка, що надає багато місця.
Якщо Ви шукайте багатофункціональний транспортний засіб з пробігом, що підходить для господарства, бізнесу і для комфортних подорожей всією сім'єю, то можете придивитися до машини Фольксваген Транспортер четвертого покоління. У цій генерації модель вперше отримала рядний силовий агрегат, розташований спереду поперечно, переднеприводную трансмісію.
У нинішній час у вітчизняних країнах є багато автомобілістів, які зупинили свій вибір на цих авто, які були перероблені з вантажних модифікацій. Купуючи стару машину Volkswagen Transporter T4 Ви повинні обов'язково перевірити щоб переробку вантажного авто в грузо-пасажирський офіційно підтверджував сертифікат. Якщо такого документа немає, то експлуатувати подібний автомобіль може бути небезпечно для життя. Щоб уточнити який машина була з самого початку потрібно розшифрувати її ВІН-код, в якому є закодована інформація про це.
Зазвичай кузова б / у авто Фольксваген Транспортер четвертого покоління мають непоганий захист від корозії: внутрішні порожнини виробники обробляли гарячим воском, а штамповані частини - оцинковувати. Присутність на кузові іржі може бути тільки на старих автомобілях, причому лише в разі механічного пошкодження оцинковки. Ви можете пошукати корозії на купується старому авто в таких районах як пороги, передні колісні арки, правий борт між третім і другим вікном. Перші екземпляри моделі четвертого покоління можуть мати погано закриваються зсувні двері, це свідчить про великий вік машини і про зношеність петель. Знос тертьових поверхонь роликових петель прискорює накопичення в цьому механізмі бруду, тому механіки не радять їх змащувати.
Часто при поломках достатньо замінити запчастин і машина знову на ходу. Купити запчастини можна тут: Запчасти на Фольксваген. Повний асортимент запчастин, доступні ціни а головне висока якість.
На російському авторинку автомобіль Фольксваген Т4 найчастіше зустрічається з дизельними економічними двигунами, кращим з них став 2,5-літровий агрегат, який пред'являє менше вимог до якості пального і забезпечує кращу динаміку в порівнянні з іншими дизелями. Частою проблемою атмосферних агрегатів стали недовговічні головки блоків циліндрів, причиною цього стала жорстка робота, що підсилюється при використанні неякісного пального. У разі якщо ви бажаєте придбати нетурбірованних модифікацію, то можете зупинити вибір на 2,4-літровому двигуні.
При експлуатації турбодизелів Ви повинні пам'ятати, що вони можуть створювати величезні неприємності при некоректній експлуатації. Їх частими проблемами став вихід з ладу дорогий турбіни, витратоміра повітря, датчиків, що відповідають за температуру охолоджуючої рідини. Бензинові силові агрегати з великим пробігом теж можуть мати проблеми з датчиками температури і Витратометрія повітря. Шестициліндрові бензинові мотори встановлювалися виключно на версію Мультиван в експлуатації та ремонті вони досить дорогі. У місті на 100 км шляху їм потрібно 15-16 літрів пального, а запчастини до них коштують набагато дорожче в порівнянні. З іншими версіями моторів.
Переважна більшість б / у машин Фольксваген Транспортер четвертого покоління, пропонованих на російському вторинному ринку оснащені пятискоростной «механікою», модифікації з чотиришвидкісним «автоматом» зустрічаються дуже рідко, ними комплектувалися тільки версії Мультиван і Каравелла. Механіки не радять купувати модель з автоматичною трансмісією, яка зарекомендувала себе дуже ненадійно. Але проблеми можуть виникати і з механічною коробкою передач, частої заміни в ній вимагають втулки куліси перемикання швидкостей, іноді може виходити з ладу шестерня п'ятої передачі, приводячи до поломки підшипника вала. Але це зазвичай пов'язане лише з неправильною експлуатацією, коли водій перевантажує шестерню і включає п'яту передачу, ще недостатньо розігнавшись на четвертій.
Всі старі машини Volkswagen Transporter четвертого покоління мають невисокий кліренс - 150 мм, причому їх геометрична прохідність також обмежується і колісною базою, особливо це стосується довгих модифікацій, але ж ця модель і не була спочатку створена для бездоріжжя. Ходова частина б / у авто Фольксваген Т4 на вітчизняних дорогах зарекомендувала себе позитивно. Найчастіше спереду заміни вимагають втулки стабілізаторів.
Купуючи старий автомобіль Volkswagen Transporter на вторинному ринку, слід обов'язково з'ясувати його реальний пробіг. Зазвичай купують мікроавтобуси активні автомобілісти і тому багато що продаються сьогодні екземпляри даної моделі мають величезні пробіги, а це має сумне відображення на агрегатах і вузлах. Не варто купувати стару машину Фольксваген Транспортер, якщо ви тільки не хочете витрачати на неї половину свого бюджету. Якщо ви вже й наважуєтеся на покупку б / у автомобіля Volkswagen T4, то краще завезти обраний екземпляр на діагностику.
|