Будь-які взаємини споживача і підприємця (фіз. особи або організації , які реалізують якісь товари або надають послуги ) регулюються законом України «Про захист прав споживачів». Що стосується саме інтернет -магазинів - їх діяльність регулюють статті 12 і 13 « Закону про захист прав споживачів» : це «Права споживача у разі укладення договору поза торговельними або офісними приміщеннями » і «Право споживача у разі укладення договору на відстані» відповідно. В принципі , законодавчо прописані всі необхідні дії з боку споживача у разі , якщо йому продали або неякісний товар , або не той товар , який він замовляв . Перш ніж купити товар , потрібно ознайомитися з його характеристиками - чи підходять вони вам . Майте на увазі , що якщо в інтернет- магазині в даний момент немає саме тієї моделі товару , яку ви замовили , магазин має право замінити її на іншу. Але характеристики заміни зобов'язані бути не гірше обраної вами. Про заміну продавець зобов'язаний повідомити покупця . І це повинно бути прописано в договорі купівлі -продажу.
Я рекомендую робити покупки онлайн вот здесь
Посредник Таобао і має бездоганну репутацію.
Купляйте вигідно, з економією та без страху.
|