Імпортні моторні масла діляться на мінеральні, синтетичні і напівсинтетичні.
Мінеральні масла масового застосування приготовлені на мінеральної (нафтової) основі. На етикетках фірмової упаковки напис «Мінеральне» і позначення по API SG і SAE 10 W-30, 20 W-50. Ціна цих масел відносно невисока. Застосовуються вони при експлуатації в помірному кліматі (без сильних холодів і великої спеки).
Синтетичні масла виготовлені з продуктів із заданими властивостями шляхом хімічного синтезу. Досвід експлуатації двигунів із застосуванням синтетичних масел свідчить про їх переваги. Синтетичне масло з високим вмістом ефірів дає поліпшення характеристик тертя. Низький знос спостерігається в перші хвилини роботи двигуна. Економиться паливо. Збільшується термін служби масла: втричі вище, ніж у мінерального. Володіє надзвичайно високою плинністю, що дозволяє полегшити пуск двигуна при низьких температурах. Це масло і при нагріванні частин двигуна понад 150 ° C забезпечує таку ж стабільну масляну плівку, як і масла класу в'язкості SAE 40.
На етикетках фірмової упаковки є напис: «Синтетичне» і позначення класу якості API SG. За SAE це всесезонні масла широкого інтервалу температур: 5W-40.
Однак висока вартість (в середньому в 3-5 разів вище вартості мінеральних масел) обмежує попит на них. Ці масла не слід застосовувати у зношеному двигуні у зв'язку зі значним їх витратою.
Напівсинтетичне масло. Все більш популярними стають напівсинтетичні моторні масла. Вони готуються на мінеральній основі шляхом змішування з синтетичними добавками, причому синтетична частина може становити до 50%.
Напівсинтетичні масла відрізняються поліпшеними в'язкісно-температурними властивостями, гарною миючої здатністю - зберігається чистота в цилиндропоршневой групі двигуна, а це. в свою чергу. сприяє підвищенню працездатності масла.
На етикетках фірмової упаковки є напис: «Напівсинтетичне». Як правило, це всесезонне масло широкого діапазону по SAE 5W 30. Ціна наполовину нижче ціни синтетичного масла.
Більше цікавого про автомобілі тут: отзывы про Corsa B.
Наприклад відгуки про Opel Corsa B.
Імпортні та вітчизняні моторні та трансмісійні масла із заявленою маркуванням і технічними властивостями гарантують необхідні клас в'язкості і рівень якості. Вміщені в олії різного роду присадки володіють достатньою захисної ефективністю.
Додаткові види присадок, що додаються до мастил нового покоління, рекомендовані знайомими всім рекламами («збільшують термін служби двигуна, його потужність, запобігають його знос, зменшують витрату палива, масла, витрати на обслуговування та ремонтні роботи» і т. д.), можуть дати негативний ефект.
Захоплення всякими присадками до масла в ті часи, коли існував масляний голод, було з'ясовно бажанням поліпшити недостатньо хороші характеристики моторних масел М 53/10Г1, <a type="note" l:href="#note_4"> [4] </ a > і М6/12Г1 і трансмісійного ТАД 17И. А в наш час, коли широко поширені високоякісні масла, вже включають 10-20% присадок, будь-які види експлуатаційних присадок до фірмових олив втрачають всякий сенс.
Витрата масла залежить від стану двигуна, культури його експлуатації, дорожніх умов, пори року і особливо - від ступеня зносу деталей циліндропоршневої групи.
Витрата масла непостійний і змінюється в залежності від кілометрів пробігу автомобіля.
Мінімальна витрата масла на чад (витрата) складає 0,2-0,3% від витрати палива, а нормативний - 0,5%. Якщо на 100 км шляху витрачається 10 л палива, то нормований витрата масла складе 40 м. Зазвичай нормальним вважається витрата від 0,15 до 0,25 л на 1000 км.
Витрата масла у великій мірі залежить від його в'язкості.
Якість масла великої ролі не грає.
|