Чи помічали Ви, скільки флаєрів викидають в урну? Та по собі знаю, якщо я беру в руки флаєр і на ньому занадто багато букв і ніякої вигоди від нього мені ні - відразу в топку!
Як зробити флаєр, який людина буде зберігати і скористається ним?
По-перше, потрібно щоб флаєр банально містився в кишеню, якщо Ви маєте намір поширювати флаєра на вулиці. Якщо будете залишати флаєра в кафешках, офісах, кінотеатрах, то розмір флаєра можна і збільшити.
По-друге, можна (і потрібно) упустити інформацію про те, які Ви класні, а описати людині вигоду від даного флаєра та використання Вашої пропозиції (наприклад «Отримай 500 рублів в подарунок»).
Зображення на флаєрі не повинні бути занадто яскраві, великі, відволікаючі увагу від самої пропозиції. Краще всього використовувати логотип.
Щоб людина не викинув відразу в урну Ваш флаєр - дайте йому знижку. Звичайно, знижка 10% може бути зараз нікому і нецікава. Тому якщо Ви не можете дозволити собі знижку 50-70%, краще зробіть людині подарунок.
Визначте свою цільову аудиторію і знаряддям у цьому середовищі. Також ефективним буде обмеження аудиторії (наприклад «тільки для мам» і т. п.)
А особливо ефективним є обмеження за часом, так званий Deadline. Припустимо, «Діє до 15 мартабря». Цим самим Ви стимулюєте людини зробити покупку швидше.
Що писати на флаєрі?
Повинен бути основний посил - коротке зрозумілу пропозицію (offer), яке пояснює людям що Ви їм пропонуєте (наприклад: «Зароби сидячи вдома на дивані»).
Щоб уникнути невдач, у створенні першого флаєра я рекомендую звернутись сюди: http://srochnoe-izgotovlenie.ru/flaerov.
Вам зроблять унікальний креативний флаєр за доступною ціною.
Підіб'ємо підсумок того, як зробити флаєр. Що важливо:
розмір флаєра
вигода клієнта
цільова аудиторія
обмеження
ясна пропозицію
Заклик до дії
Якщо Ви вже застосовували подібну схему створення флаєра, поділіться результатами. Всім буде цікаво дізнатися нюанси.
|