Прийшла зима , і вдарили перші морози . Автомобіль не заводиться , в хід йдуть гарячі чайники , аакумуляторние батареї , пристрої для підзарядки й проведення для "прикурювання" .
Однак навіть ці хитрощі не завжди допомагають , багато машин так і не вдається оживити і зрушити з місця. Що ж робити , щоб уникнути цього? Як правильно завести автомобіль в морозний день?
Більше інформації про автомобілі та все про них тут: хендай солярис
Зокрема про хендай солярис. Дуже окономічний автомобіль і водночас досить потужний, а головне безпечний.
Він дозволить побачити автосвіт по новому.
Головна порада автомеханіка - це профілактика
Найголовніше в зимовий період часу - проконтролювати , щоб експлуатаційні рідини були незамерзаючими . Ніколи не заливайте взимку в двигун мінеральне або старе машинне масло , напевно , воно при - 30 замерзне . Краще зайвий раз витратитися і замінити його новим синтетичним маслом.
Найчастіше в морозну погоду автовласники не можуть запустити двигун , тому що на холоді при дуже низьких температурах акумулятор ( АКБ) втрачає свою потужність . Він не в силах прокрутити стартер з певною швидкістю. Вихід є . Автомобіль треба як слід прогріти , поїздивши хвилин 30 , не включаючи електроприлади , а вже потім ставити на стоянку або в гараж. Звичайно , є й альтернативний метод - понести акумуляторну батарею додому. Але це не завжди зручно , та й не кожному під силу.
Перш ніж запустити двигун , увімкніть фари пару раз , це порушить АКБ. Головне в цій справі не перестаратися , інакше можна посадити АКБ.
У ряді випадків двигун не заводиться , якщо забруднені свічки запалювання. Їх необхідно перевірити , при необхідності почистити від нагару або навіть поміняти на нові. Якщо за вікном великий мінус , то можна скористатися спеціальними присадками , які продаються в магазині , наприклад , швидкий старт. Вони заливаються безпосередньо в бак , перемішуючись при цьому з горючою сумішшю.
Не рекомендується крутити стартером більше двадцяти секунд , та це й не потрібно . Якщо авто не запустилося після трьох таких маніпуляцій , потрібно трохи почекати і повторити операцію.
Якщо все-таки машину оживити не вдалося , то краще залишити її в спокої і почекати відлиги або відбуксирувати в опалювальний гараж і оживити її там. Можна спробувати завести автомобіль за допомогою прикурювання , для цього знадобиться другий робочий акумулятор.
Вчимося правильно "прикурювати"
Щоб процес прикурювання дав позитивні результати , необхідно дотримуватися деяких правил .
Глушимо що сів двигун , знімаємо з акумулятора клеми , з'єднуємо акумулятори машин проводами , прикурює близько десяти хвилин , глушимо здоровий двигун. Тепер потрібно завести сів мотор , нехай попрацює п'ять хвилин (проводи від'єднувати не треба) , глушимо його , знімаємо дроти , а тепер знову заводимо що сів двигун і якщо все в порядку , вирушаємо в дорогу.
Це допоможе лише в тому випадку , якщо акумуляторна батарея села через не вимкненого світла або інших дрібниць. Якщо ж батарея несправна або села після безлічі що не увінчалися успіхом спроб оживити двигун , то доведеться звернутися в сервіс.
Корисні поради
Якщо замерз дверний замок , то треба придбати всілякі разморажівалкі , це заощадить час і нерви. Бувалі водії нагрівають ключ запальничкою або обливають замок окропом , але другий спосіб може принести чимало клопоту і неприємностей надалі . Будьте акуратні , як би не довелося наступного разу відкрити машину тільки навесні , коли вся вода в замку розтане !
Якщо у вас авто з МКПП , то краще запускати двигун , вичавлюючи зчеплення . Коли машина вдало запуститься , не варто відпускати зчеплення , нехай попрацює кілька хвилин. Потім можна плавно відпустити зчеплення .
Не залишайте машину без потреби із включеною автосигналізацією . Якщо авто простоїть так більше тижня , то сінгалка геть посадить акумулятор.
Знавці радять , обов'язково прогрівати машину , навіть якщо ваше авто справно і може відразу рухатися після пуску двигуна.
Готуємо машину до холодів
За останні роки зима підносить нам великі сюрпризи , клімат те саме європейського. Автолюбителі розслабилися , адже сильні морози бувають не так часто. Ще років п'ятнадцять тому водії зливали воду , прибирали акумулятори в тепло , використовували брезент , щоб вкривати авто і так тривало до самої весни . Інші заливали зимове масло , використовували АКБ високої щільності , міняли свічки і фільтри.
Зараз же ситуація зовсім інша , ніхто серйозно і грунтовно до зими не готується. Автовласники вважають , що заміни гуми цілком достатньо.
Звичайно , в ідеалі справний автомобіль з бензиновим мотором повинен запускатися навіть при мінус тридцяти градусах. Але при цьому в нормі повинна бути система запалювання , мастильні матеріали і паливо . Так що перед настанням зими треба лише пройти черговий техогляд , а заправлятися варто тільки на надійних заправках.
Вибираємо рідини для машини
Якщо розглядати масло для КПП , то для центральних регіонів підходить всесезонноє. А ось з моторним маслом справа йде по -іншому. Безліч покупців дивляться лише на маркування і тип масла , наприклад , синтетичне і напівсинтетичне , а про в'язкість і характеристики масел навіть ніхто і не згадує. Для позначення в'язкості масел використовується буквено- числовий індекс з буквою w . Цифра перед цією буквою і позначає в'язкість. Лише ті моторні масла , які мають індекс 5 і 0 , при температурі мінус тридцять і нижче залишаються в рідкому стані. А ось марки масел 15w і 20w сильно загустевают .
Також не треба забувати і про паливо , воно теж буває зимовий і літній . Особливі «зимові » сорти палива краще спалахують, завдяки своїй летючості , з річним паливом автомобіль зовсім може не завестися.
Неякісний антифриз з домішками води утворює снігову кашку або навіть лід , що згубно для мотора.
система запалювання
Тут , звичайно , справи йдуть простіше. Потрібно просто використовувати якісні свічки і високовольтні дроти , призначені для зимового використання . Що стосується акумуляторної батареї , то вона повинна добре працювати і якісної , адже в холод завести мотор не так уже й просто: масло загусає , і стартер вимагає набагато більше енергії.
Знаючи всі ці особливості , навіть у мороз ви зможете завести свій автомобіль. Тим більше , що поради дуже прості і не вимагають особливих умінь і додаткових фінансових витрат.
|