Автомобіль в хороших руках - чистий, охайний, доглянутий - справляє приємне враження з естетичної точки зору. Хоча (хай вибачать мене працівники ДАІ!) Такий автомобіль більш привабливий для автовикрадачів, і в цьому зворотний бік медалі: можливість угону такого автомобіля неймовірно збільшується. І проте ...
Мийка автомобіля починається з двигуна і рухового відсіку. Потім миють салон і багажник. Завершується процедура мийкою низу і зовнішніх поверхонь кузова.
Перед миттям двигуна і моторного відсіку розподільник запалювання закривають поліетиленовою плівкою. На забруднені поверхні двигуна і моторного відсіку наносять Автоочищувач двигуна. Потім очищувач витримують 5-10 хв для розм'якшення відкладень, і утворилася емульсію змивають водою до повного видалення забруднень. Користуватися для цих цілей гасом або бензином небезпечно.
Хороший результат досягається і досить простим способом. У теплій воді розчиняють пральний порошок з розрахунку: один стакан порошку на піввідра води і за допомогою великої кисті з жорстким ворсом цим розчином миють двигун. Потім двигун і його відсік споліскують теплою водою (цим же способом можна промивати і замаслені агрегати при ремонті).
Що Залишається вологу у вигляді крапель на двигуні і його відсіку слід неодмінно видаляти, використовуючи стиснене повітря. Це особливо важливо, якщо волога потрапила на вузли та деталі електрообладнання.
Ще більше корисної та цікавої інформації для автомобілістів ви знайдете тут: ценны на Lada Priora.
Зокрема про автомобілі Lada «Priora».
Після цього з розподільника запалювання знімають поліетиленову плівку і запускають двигун.
Мийку низу автомобіля, якщо є можливість, краще проводити на станціях техобслуговування, оснащених мийними установками. Але якщо такої можливості немає, а машина експлуатується взимку, то в дні потепління треба промивати її низ тугий струменем холодної води, яка вимиває з порожнин струмопровідні солі і пісок.
Салон автомобіля і багажник також вимагають догляду.
Знявши шумоізоляцію, треба перевірити, в якому стані салон, двері, стеля та підлога. І якщо немає ніяких пошкоджень, то залишається лише все почистити, пропилососити і промити. При цьому не забудьте почистити і протерти стелю. При мийці з деталей і поверхонь, розташованих усередині кузова, видаляються пил і різні забруднення. Однак треба стежити за тим, щоб вода, сніг і тим більше сольові розчини не проникли під килимові покриття, тобто підлогу салону і днище багажника повинні бути ретельно вимиті і просушені.
До речі, гумові килимки повинні бути незмінним атрибутом інтер'єру салону будь-якого автомобіля.
Якщо автомобіль роками не знав чистки, оббивка засалівшійся, можна застосувати для чищення пральний порошок і побутової плямовивідник. Оскільки матеріали оббивки - синтетичні, корисно обробити їх антістатіком, відштовхуючим пил, а з висохлої дрібними крихтами брудом, чіпким сміттям і піском можна впоратися за допомогою пилососа. Пропилососити треба також і сидіння, і чохли.
Подряпини на лобовому склі - як наслідок роботи склоочисника - кілька затираються і згладжуються, якщо їх добре протерти ганчіркою, змоченою спеціальним складом «Glass Polish».
Найважливіший фактор, що сприяє збереженню лакофарбового покриття і тим самим подовжує термін служби кузова, - зовнішня мийка кузова. Тут треба зробити попередження: ні за яких обставин не мийте машину в зимовий час гарячою водою (ні зверху, ні знизу). При великих температурних перепадах фарба відстає від поверхні металу. Останній оголюється і починає іржавіти. Звичайно, добре було б мати спеціальні шампуні, в яких присутня поліруючий склад. Так що, вимив машину - і кузов вже оброблений.
|