Як продовжити життя автомобіля? Скільки пропонувалося різних рішень. Які тільки матеріали не застосовували в минулі роки для захисту металевих поверхонь машини від іржі: нігрол, відпрацьоване масло, сланцеві і бітумні мастики, гарматне сало - всього не перелічити.
Металополімерне покриття днища має здатність міцно зчіплюється з іржею, що дозволяє уникнути ретельної підготовки поверхні. Цей склад включає в себе два компоненти, один з яких представляє собою розчин поліетилену, другий містить антикорозійні присадки і дрібнодисперсний цинк. Після нанесення покриття одним або двома тонкими шарами на поверхні металу утворюється еластичний шар поліетилену, просочений цинком. Цей склад надовго зберігає свої властивості. Він добре наноситься пензлем.
Є препарати містять речовину, яка світиться в променях ультрафіолетової лампи, показуючи справжнє стан покриття. Тому вони незамінні при огляді покриттів прихованих порожнин кузова і днища. Якщо виявляється пошкодження нанесеного раніше шару покриття, препарат додають лише туди, де виявлено пошкодження. Це і дешевше для клієнта, і краще для машини.
Щоб виключити вогнища корозії під лакофарбовим покриттям, пропонується спеціальний препарат, що наноситься на пофарбовані поверхні. Отриманий шар не змивається водою і витримує всі наступні миття автомобіля.
Перерахована вище продукція має лише один недолік: висока вартість. Але якщо врахувати всі одержувані при цьому вигоди, то може вийти позитивний результат. Адже кузов - найдорожча частина машини, і, скільки б не коштувала антикорозійна обробка, ціна її все одно непорівнянна з витратами на придбання нового кузова.
Але повернемося до старим випробуваним, доморощеним способам нанесення антикорозійних покриттів.
Якщо розраховувати тільки на свої сили, то все виявляється досить простим. Підготовка - вже як вийде, а далі - нанесення мастики, тієї самої, застарілої сланцевої або бітумної, «Мовіль-2» або навіть злитого трансмісійного масла в порожнині. Але, як відомо, бітумні мастики схильні до старіння, розтріскування, в результаті чого порушується герметичність покриття.
Є ще один спосіб боротьби з корозією - закладення всіх поверхонь, що захищаються універсальної замазкою або пластиліном. Цей спосіб досить ефективний, але не завжди прийнятний через високу трудомісткості, адже вся робота виконується вручну.
Помилка, яку допускають багато, - нанесення товстого шару мастики. Під зайвою вагою вона провисає, відлипає від металу і створює порожнини, в яких швидкість утворення вогнищ корозії різко зростає.
І ще. Не робіть дурість і не проводите антикорозійну обробку абсолютно нової машини: автомобіль, як правило, досить добре опрацьований на заводі. Хоча практика показує, що ще зустрічаються нові «Жигулі», у яких якість заводського покриття днища залишає бажати кращого. Антикорозійне покриття нанесено нерівномірно, а це вже насторожує. Шкода, що не можна заглянути на зварні шви у внутрішні порожнини. Можна тільки припустити, що якщо днище погано оброблено антикорозійним покриттям і його чекає сумна доля, то і все інше незабаром буде з'їдено іржею.
Більше цікавої та користої інформації ви знайдете тут: Kia-Sportage
Зокрема все про автомобілі KIA «Sportage»
У цьому випадку бажано відправитися на фірмову станцію з новим обладнанням, сучасною технологією і сучасними доброякісними антикорозійними матеріалами. Правда, звернення на фірмову станцію, як вже зазначалося вище, коштує дорого. Так що при обмежених коштах хороший результат можна отримати, якщо виконати і цю роботу власними силами, використовуючи високоефективні матеріали для авторемонту.
Водовідштовхувальні матеріали імпортного виробництва, призначені для покриття днища автомобіля та створення захисних покриттів на внутрішніх панелях кузова, можна придбати в спеціалізованих магазинах.
Захисний матеріал поставляється або в аерозольній упаковці, або в літрових ємностях з доданими до них пістолетом-розпилювачем, шлангом довжиною 750 мм і особливої насадкою, що забезпечує рівномірний його розпорошення в оброблюваної порожнини.
Матеріал змочує оброблювану поверхню, по капілярах проникає в щілини і западини і розтікається уздовж зварних швів. Висихаючи, утворює гнучке, але надійне антикорозійне покриття, здатне протистояти дії агресивних речовин.
Хромовані деталі попередньо знежирюють бензином, пошкоджені корозією місця протирають сухою ганчіркою з крейдою або зубним порошком. Взимку змащують «Мовілем» або консистентним мастилом.
І останнє. Машини, які катаються взимку щодня або до весни стоять на приколі, іржавіють набагато менше, ніж ті, які виїжджають епізодично - раз на тиждень або на місяць. Тому рекомендуємо або їздити взимку щодня, або поставити машину на відпочинок до самої весни, що теж вбереже її від корозії.
|