Фотки Детройта , колись автостоліци планети , що перетворилася на місто- трущобу , всім відомі. А ось більш системна довідка про стан справ в автоіндустрії США ( переклад alexsword ) . Рівне цей чудовий сценарій мріють відтворити в Росії гнилі полупокери типу Прохорова і компанії:
1 . Середній вік автомобілів в США виріс більш ніж на 50 % з 1990 і зараз поставив історичний рекорд в 10.8 років. До слова , середня сім'я США до розлучення проживає значно менше - лише 8 років. Яскраві індивідуальності погано уживаються один з одним , чо вже там . 2 . США в 2010 справила 2.7 мільйона автомобілів - в два рази менше ніж Німеччина (5.5 мільйонів). 3 . Середній робочий автоіндустрії в Німеччині заробляє $ 67.14 на годину , в США - в два рази менше - $ 33.77 на годину. 4 . У 2000 в США було продано 17 мільйонів автомобілів , в 2011 - менше 13 мільйонів. 5 . Пам'ятайте часи , коли США був провідним виробником автомобілів і вантажівок? Ги, в 2010 зовнішньоторговельний дефіцит, якщо дивитися тільки на імпорт і експорт автомобілів і запчастин , в США склав дикі 110 мільярдів . 6 . Японія виробляє на 5 мільйонів автомобілів більше ніж США . 7 . Південна Корея відправляє в США приблизно в 12 разів більше автомобілів, ніж США в Корею. 8 . Джип Гранд Черокі , який стоїть в США 27 косарів , в Китаї коштує 85 косарів - завдяки митним мита і захисту своїх виробників. 9 . Водночас , автовиробники США витрачають сотні мільйонів , щоб побудувати нові фабрики в Китаї. 10 . У 1970 General Motors мала 60 % ринку автомобілів в США . Сьогодні - лише 20 %. 11 . З 1998 частка ринку "великої трійки" автовиробників США скоротилася з 70 % до 53 % в 2008 . 12 . У Детройті , колись відомому як "Місто Моторів " , 48.5 % чоловіків у віці від 20 до 64 років , не мало роботу в 2008 . 13 . Єдина компанія , яка ще збирає автомобілі в Детройті - Крайслер . 14 . З тих пір як Алан Мулаллі очолив Форд , вона скоротила свої робочі місця в США наполовину. 15 . Сьогодні тільки 40 % співробітників Форд працюють в Північній Америці , причому значна частина з них не в США , а в Мексиці і Канаді. 16 . Середній мексиканський працівник в автоіндустрії отримує менше 10% співробітника в США . 17 . У 2000 автоіндустрія США мала 1.3 мільйона співробітників. Сьогодні - 698 тисяч.
|