Це цікаво/это интересно Грандиозные события в мире, новости в науке и технике, и другие события на noron.at.ua
види косметики
Види косметичних засобів залежать від критерію , за яким їх класифікують : за способом застосування , функціям , якістю та ціною. Ви дізнаєтеся про різні види косметики і , сподіваюся , що це допоможе вам зорієнтуватися в різноманітті косметичних продуктів , зробити вірний вибір та купити косметику або парфуми , яка підходить саме вам. Професійна і домашня косметика За способом застосування косметика ділиться на професійну та індивідуальну . Професійна косметика , або салонна косметика , призначена для застосування в салонах професійними косметологами , тому що в ній містяться підвищені концентрації діючих інгредієнтів , що не тільки робить її більш ефективною , а й підвищує ризик побічних ефектів. Професійну косметику випускають такі відомі бренди , як L'Oreal Professional , Biotherm , Christina, Belnatur , Biodroga і багато інших. Індивідуальна косметика призначена для самостійного щоденного домашнього застосування . Ціни на косметику професійну вище , ніж на індивідуальну аналогічного класу. Функції косметики : декоративна , лікувальна та догляд Наступний критерій класифікації косметики - функціональний . З точки зору виконуваних функцій , косметика ділиться на ухаживающую , лікувальну і декоративну . Доглядає косметика призначена для постійного , щоденного догляду та підтримки в здоровому стані шкіри і волосся. Лікувальна косметика - це косметика, що містить у своєму складі лікарські препарати і призначена для корекції дерматологічних проблем. Як правило , купити лікувальну косметику можна в аптеках - наприклад , лікувальну косметику Vichy . Декоративна косметика призначена для маскування дефектів або для додання зовнішності виразності і яскравості.
Цінові категорії косметики : від массмаркет до люкс
Маркетологи за ціною , престижності марки та комфортності використання поділяють косметику на категорії массмаркет , міддлмаркет і люкс. Прямій залежності якості косметики від приналежності до тієї чи іншої цінової категорії немає , як немає і чіткої межі між категоріями . Косметика массмаркет - найбільш поширена серед споживачів , як найдоступніша за ціною. Ціни на косметичні засоби цієї категорії відносно невисокі, проте , окремі марки цієї косметики можуть не поступатися за якістю косметиці дорожчих цінових діапазонів . До категорії массмаркет відноситься , наприклад , косметика таких брендів , як Garnier , L'Oreal Paris , Maybelline New -York , Bourjois, Procter & Gamble , Schwarzkopf & Henkel , Wella , Nivea , Jhonson & Jhonson , Max Factor і т.д. Косметика категорії міддлмаркет - це більш дорога , ніж массмаркет косметика за рахунок комфортності застосування . До цієї ж категорії можна віднести професійну та лікувальну косметику. Проміжна категорія - міддлап - це вищий сегмент косметики міддлмаркет , за якістю близьке до косметики люкс. До категорії міддлмаркет можна віднести , хоча і досить умовно , косметику наступних марок : Avon , Oriflame , Mary Kay , Yves Rocher , Revlon і багато інших. Категорія косметика - люкс - це елітна , престижна , дорога косметика , особливістю якої є понад часті оновлення випускаються серій , в яких використовуються останні наукові досягнення та більш дорогу сировину , та наявність селективних ліній. Випускається косметика -люкс в дуже якісній упаковці і в невеликій кількості . Ціни на косметику категорії люкс , природно , високі і дуже високі . Косметика класу Люкс - це такі відомі бренди , як Lancome , Chanel , Christian Dior , Helena Rubinstein , Nina Ricci , Givenchy , Clinique , Clarins , Estee Lauder , Shiseido , Yves Saint Laurent , - і цей перелік не повний .
Источник: |