Це цікаво/это интересно Грандиозные события в мире, новости в науке и технике, и другие события на noron.at.ua
Те , що з настанням морозів літні шини потрібно міняти на зимові , - азбучна істина. Різниця між літньою, всесезонной і зимовою гумою принципова, а головне - від неї залежить ваша безпека.
Чи можна влітку їздити на зимовій шиповану гуму?
Ефект при цьому буде такою ж , як при гонці по сухому асфальту на гумі , призначеної для мокрої дороги : помре вона дуже швидко , і якщо спочатку буде тримати , то перед смертю викине таке, від чого буде погано всім . Тим часом знайти цю межу майже нереально , оскільки навантаження на протектор змінюються в ході однієї поїздки і " слабкість " цієї гуми розвиватиметься лавиноподібно , що невластиво гумі відповідного сезону .
Автовласникам варто перевірити балансування і довести тиск у шинах до норми , радять фахівці СТО . Крім того , зараз тим , хто поміняв гуму , слід дуже акуратно їздити рано вранці і під час випадання опадів. Варто забути і про високих швидкостях. Навіть найменше коливання температури може призвести до ожеледиці на дорозі.
Які вже конкретно шини ставити , кожен автомобіліст вирішує сам. Але рекомендується ставити на машину всі чотири колеса з однієї партії , тому що іноді в різних партіях у шин навіть однієї марки і моделі буває кілька розрізняються склад гуми і характеристики . Природно , що глибина малюнка протектора також повинна відповідати всім нормам.
Основна відмінність - зовнішній вигляд
Найяскравіша особливість зимових шин - брутальний, агресивний малюнок протектора . Його рельєф зроблений так , щоб незалежно від стану покриття контакт колеса з дорогою був найкращим, це забезпечує хорошу прохідність при русі по пухкому снігу і крижаної шузі . З такими колесами автомобіль без особливих зусиль вибирається з глибокої колії . Ламельні блоки , розділені канавками , підвищують стійкість автомобіля при русі в повороті і скорочують гальмівний шлях на зимовій дорозі.
Шипи служать для кращого зчеплення з льодом, але на асфальті вони, навпаки , ковзають . Тому при різкому гальмуванні на такій дорозі шипована гума може повести себе, як літня на льоду. Вона ж на великій швидкості в жарку погоду розігріється так , що може вибухнути і ви вдало полетите в кущі (а може, і не в кущі ). Так що міняйте гуму на літню, якщо хочете жити довго.
Відмінності літньої і зимової гуми не стільки в малюнку протектора (що теж важливо), скільки в складі гумової суміші - зимова гума м'якше, завдяки чому зберігає еластичність на морозі , що сприяє кращому зчепленню з дорогою, вона буквально вгризається в покриття. Влітку з цієї причини зимові колеса швидко зношуються. А якщо наїхати на що-небудь гостре, то літні шини витримають, а зимові прорізатимуться.
Придбати резину можна тут:
резина черкассы швидко, якісно та з доставкою! Коли ж перевзуватися? У тих, хто мужньо відкатав зиму на "всесезонка", ця проблема, природно, не варто. Хто мотав кілометри на зимовій гумі без шипів , того питання постане руба , коли денна температура підійде до плюс 5-7°С , оскільки на теплому асфальті зимові покришки буквально будуть намазуватися на асфальт. Особливо при пробуксовці і гальмуваннях " на юз " . Найгостріше питання зміни автообувкі мучить тих , хто всю зиму проїздив на "гострої " гумі - шиповану , бо дуже хочеться , щоб шипів вистачило ще на пару сезонів. Тим часом тиждень їзди по сухому асфальту зітре шипи раніше на декілька тисяч кілометрів і не дозволить вам проїхати взимку комфортно .
Источник: |