Це цікаво/это интересно Грандиозные события в мире, новости в науке и технике, и другие события на noron.at.ua
Багато дівчат, в гонитві за мільйонером своєї мрії зовсім не уявляють, кого ж вони все-таки шукають, щоб вийти заміж. Спираються вони на розхожі уявлення про багатих, шукають люксові речі, усипані діамантами, розкіш, іншими словами.
Багато хто з них навіть не здогадуються, що подібна поведінка – зовсім не показник стану людини. Дорогу машину, годинник, телефон і т.д. можна з легкістю взяти на прокат, задля привернення уваги, чим вміло користуються деякі чоловіки. Дійсно багаті люди, в переважній більшості, поводяться дещо інакше.
Спробуємо розібратися як.
Перший міф – вони однаково легко і заробляють і витрачають. Ті, хто зумів сколотити стан, насправді знає ціну грошам. Вони пройшли через вогонь, воду і мідні труби щоб їх заробити. Великі гроші дістаються тільки через великий ризик і великі нерви. Тому витрачаються гроші не так легко, як видається в суспільстві.
Наступний міф – вони віддають перевагу тільки люксові товари. Це теж далеко не завжди так. Як правило, дорогі товари купуються для того, щоб справити враження. Люди, у яких досить грошей, не мають потреби в цьому. Вони реально оцінюють свій стан і їм не потрібно виділятися. Якщо якась розкіш і опиниться в списку їх покупок, то швидше за все вона зарекомендувала себе з іншого боку.
Вважається, що мільйонери не розбираються в брендах. Ось це теж чергова помилка. Як люди освічені, вони без зусиль зможуть описати практично всі достоїнства і недоліки окремих брендів і висловити свою думку з цього приводу. Причому їх перевага може віддаватися не завжди народним «улюбленцям».
Вважається також, що вони не звертають увагу на рейтинги та опитування. Це теж міф, тому що подібна інформація потрібна багатьом з них для ведення власних справ. Крім цього деякі припускають, що самі вони не беруть участь в опитуваннях і анкетуванні. Ті, хто займається бізнесом, чудово розуміють цінність інформації, зібраної емпіричним методом, тому багато хто з них добровільно беруть участь у всіляких опитуваннях.
Наступний міф: багаті люди не користуються Інтернетом. Оману, та й годі. Всесвітньою павутиною вони змушені користуватися як для ведення власних справ, так і для вивчення ринку товарів і послуг.
Деякі міфи можливо мені вдалося розвіяти. Тому, часом не варто покладатися на суспільній думку, краще у всьому переконатися самостійно.
Источник: |