Це цікаво/это интересно Грандиозные события в мире, новости в науке и технике, и другие события на noron.at.ua
Факт 1. Між зовнішнім виглядом і злочинністю є пряма залежність. Злочинці менш привабливі, ніж середня людина. А люди, які більш привабливі, набагато рідше йдуть на злочини.
Факт 2. Свідки-чоловіки і свідки-жінки по-різному запам'ятовують деталі злочинів. Коли злочинець, наприклад, вихоплює сумочку, жінки-свідки запам'ятовують вираз обличчя жертви. Свідки-чоловіки, навпаки, запам'ятовують грабіжника.
Факт 3. До речі, ніж спокійніше виглядає людина, тим рідше іншим людям приходить у голову йому суперечити. Навпаки, людина, яка відстоює свою точку зору з запалом, ризикує зустріти добре аргументоване і шалений опір.
Факт 4. Магазини мають цілий арсенал психологічних прийомів. Наприклад, відомо, що, змінивши цінник з «Персик - $ 0.25 / штука» на «Персик - $ 1 / 4 штуки», можна збільшити продажі рівно наполовину.
Факт 5. Також відомо, що в магазинах одягу покупниці-жінки, перш за все, звертають увагу на полиці і вішалки, на яких панує безлад. Підсвідомо їм здається, що саме там знаходиться все найцікавіше.
Факт 6. У незнайомому місці більшість людей робить поворот направо. Тому, якщо ви не хочете опинитися в юрбі або стояти довго в черзі, йдіть наліво або займайте ту чергу, що лівіше.
Факт 7. Команди, які грають у чорній формі, набагато частіше караються рефері. Це було доведено за багаторічною статистикою НХЛ і НФЛ.
Факт 8. Гарні оцінки запам'ятовуються набагато краще, ніж погані. «П'ятірки» пригадуються в 89% випадків, а трійки - тільки в 29%. Як ви здогадуєтеся, людям здавалося, що оцінка була краще, ніж у реальності.
Факт 9. Середній чоловік стверджує, що мав секс з 7 жінками. Середня жінка приписує собі 4 партнерів. Справа в тому, що у чоловіків і жінок різна мотивація. У чоловіків мати багато напарниць вважається плюсом, а у жінок - навпаки. Тому вони й «запам'ятовують» кількість партнерів вони по-різному. Насправді, кількість приблизно однакова.
Факт 10. Найвідоміший приклад «обману через чесність» це «Рух Радикальної Чесності» (Radical Honesty) Бреда Блентон. Блентон пішов у псіхобізнес, щоб переспати з 500 + жінками і 20 + чоловіками і жити за чужий рахунок, і абсолютно це не приховує. Маючи психологічну освіту, він чудово обізнаний про те, що людина, яка озвучить свої манипуляторские наміри, буде виглядати в очах оточуючих більш чесний, ніж людина, у якого ці манипуляторские наміри повністю відсутні або він їх пригнічує.
Источник: |