Це цікаво/это интересно Грандиозные события в мире, новости в науке и технике, и другие события на noron.at.ua
Будівництво Дамби Гувера розпочато було в розпал Великої Депресії 30- х років 20 століття. Вона відразу стала Суперсооружения того часу і великою надією для багатьох тисяч людей. Справа в тому , що отримати роботу з будівництва дамби вважалося дуже престижно і великим везінням. Тоді були в США важкі часи , суцільне безробіття і економічний занепад зробили свою справу. На даний момент Гребля Гувера все більше приваблює туристів з різних куточків світу.
Батько дамби - Герберт Гувер ( на той час міністр торгівлі ) запропонував забезпечити водою Південну Каліфорнію. Скликавши комісію , Герберт наказав розробити план щодо забезпечення водою з річки Колорадо довколишніх штатів. Так народилася Дамба Гувера , хоча спочатку назву вона носила « Гребля Боулдера » , і лише 1847 за наказом президента Трумана , її перейменували в « Дамбу Гувера »
Будували дамбу шість компаній , які виграли тендер з будівництва . Кожна внесла свою лепту , наприклад , компанія General Superintendent Frank Crowe розробили і встановили спеціальне освітлення , завдяки якому роботи йшли 24 години на добу. Були й інші інновації для того часу. Дамбу коштували 5 років , хоча за планом термін становив 7 років та 30 вересня 1935 президент Франклін Рузвельт урочисто відкрив її .
Сьогодні гребля Гувера це національна пам'ятка США , найбільша і висока дамба в західній півкулі . Висота її становить трохи більше 220 метрів , вона виробляє 4мілліарда кіловат на рік. А зміст і підтримка греблі повністю окуповується за рахунок проданої електроенергії і туристів.
Источник: |