Враження від гри - вельми суперечливі. З першого екрана видно, що гру вилизували, видраівалі і тривало готували до «світлого майбутнього»:
В окопі - це вам не мальований школярем вконтактовскій бомж з скоммунізженнимі панарамнимі фотографіями. До графіку в грі підійшли відповідально.
Типаж зовсім не в тему. Чому не генерал Діма Білан або генерал Сергій Звєрєв?
Але, чи не графікою єдиної живуть онлайн гри: важливий же і геймлей, кажучи коротко - все те, що гравцеві доведеться в грі витворяти. І тут - біда. Граблі на яких стоїть 90% професійних розробників онлайн-додатків: великолепнейший дизайн і дуже слабенький геймплей. Ось рівень гри.
Для цієї гри існує робочий бот, взяти його можна тут: Бот в окопе .
Це звісно трошки не чесно, але дасть вам перевагу.
Ну як можна в 2013 році робити гри з претензією на стратежно, проходження яких - Тирка-Тирка мишкою по кнопці, коли є повноцінні стратегії, начебто Осади, Пекла, Битви за Трон? «Стратежно» - це не їх полі. З іншого боку, якщо порівнювати з тюряги, то Тирка-Тирка мишкою по карті - це найбільший прогрес від Тирка-Тирка мишкою по картинці з написом «Виконати движуху». Двіжухореволюція! Від тюряги, до речі, залишилися не тільки «движухи». Старий барига на своєму посту.
А бої з босами (головна фішка тюряги) - тільки з 50! рівня при виконанні додаткових умов.
У підсумку, що можна сказати? В окопі - такий міцненький среднячок, начебто Міста Мертвих або Метро 2033. Гра вийшла красивою, оригінальною, без тупого клонування тюрязі, але і прориву в плані поліпшення геймплея, якісною сюжетної лінії тут немає.
|