Часто автовласники збираються у відпустку саме на своєму автомобілі. А буває, ще й парочку - трієчку своїх автоколлег прихоплять, адже разом їхати і безпечніше і веселіше.
Як це зробити правильно, читайте нижче.
Як готувати машину
Інструмент - само собою, ключі та головки від 8 до 24 мм, ключ свічковий, викрутки, пасатижі, домкрат, насос, переноску, пару надфилей, кусачки, топірець (для дров), шматок шкурки, манометр. Запаску перевірити обов'язково, не завадять камера і пара монтажек, навіть якщо на вашій машині гума беськамерная.
З запчастин для карбюраторних машин я б узяв пару свічок, ремінь генератора, лампу фари, бігунок переривника з кришкою, не завадять бензонасос, комутатор або конденсатор трамблера. Можна кинути в багажник, особливо для «класики», пару кульових опор і наконечників рульових тяг.
Перед поїздкою перевірити «схід-розвал», знос колодок, пам'ятаючи що дискових вистачає приблизно на 20 тисяч кілометрів, а барабанних, задніх, - на 60-70 тисяч, відрегулювати фари.
В колону шикуйсь!
Все найцікавіше для автомобілістів тут: auto.ironhorse.ru.
Зокрема про «Першу» Audi TT.
Часто збирається компанія друзів-родичів на декількох екіпажах. З одного боку, рухатися в колоні складніше, а з іншого - набагато простіше. Для початку треба правильно побудуватися.
Переднім краще їхати тому, хто знає дорогу. Якщо її знають усі, то вперед пускайте того, хто вміє краще за інших спілкуватися з ГИБДД. А ззаду повинен йти найдосвідченіший водій або той, хто краще за всіх уміє лагодити машини.
Перше і головне правило при русі в колоні - кожен повинен постійно бачити своїх сусідів. Для цього навіть удень краще їхати з ближнім світлом фар. Як тільки сусід пропав, негайно сигналізуйте іншим і зупиняйтеся. Друге правило: водій повинен, безумовно, довіряти водіям інших машин вашої колони. Найчастіше це відноситься до веденим.
Наприклад, йде колона на обгін якого-небудь тихохода. Дороги наші ви знаєте. Так от, якщо перша машина обігнала, то далі її водій повинен диригувати обгоном, який збираються вчинити наступні за ним машини. Для цього йому доведеться включеним лівим поворотом показувати, чи вільний зустрічний ряд. Якщо дорога робить затяжний поворот вправо, то для того, щоб обганяємо вантажівка не закривав його «мигалку», йому доведеться їхати по зустрічній смузі. Тоді задньому водієві буде видно, що шлях вільний.
По завершенні обгону другий водій приймає на себе обов'язки ведучого і асистує третьому.
Коли дорога петляє або постійно йде вгору і вниз, водієві першої машини рано складати з себе обов'язки диригента. Навіть коли друга машина закінчила обгін, йому є сенс переглядати дорогу для другого водія, щоб той краще підказував третьому.
Сигналом до заборони обгону є включення правого повороту.
Штрафи діляться на всіх
Швидкісний режим ми дотримуємося не завжди, хоча на це нас частенько штовхають знаки обмеження швидкості. При русі колоною перший вибирає таку швидкість, яка зручна всім. Якщо вона виявиться вище дозволеної на цій ділянці, то на радар зловлять тільки першу машину. Коли вибіг з кущів інспектор ДПС накаже жезлом зупинитися, інші машини не повинні зупинятися ні в якому разі (якщо, звичайно, їм персонально не накажуть зробити те ж саме). Чекати жертву успішного полювання вони повинні попереду, перебуваючи в межах видимості. Якщо ж вони зупиняться «за компанію», то теж будуть оштрафовані за перевищення швидкості (хоча ніяких доказів їх порушення у інспектора не буде). Буває, що недбайливі інспектора зупиняють всіх і намагаються «пришити» їм ту ж статтю. Але знайте, що радар не може показувати швидкість декількох машин. Тільки однієї! Тому й штрафують тільки першого, а попутники йому потім відшкодовують.
|