Транзитна - перед кожним рейсом. Така перевірка проводиться безпосередньо перед вильотом з метою упевнитися в справності літака. При виявленні будь-яких проблем, рейс може бути відкладений або скасований до усунення несправності.
Добова - перевірка стану судна раз 24-36 годин. Проводиться незалежно від того, коли був останній рейс і відбудеться наступний. Добове обслуговування літаків проводиться в нічний час і дозволяє зробити висновок про загальний стан повітряного судна та його готовності зробити черговий рейс.
Наземні засоби обслуговування літаків можна замовити тут: gruzmash.biz.
Все що необхідно на одному сайті, висока якість за доступною ціною.
Тижнева - щотижнева перевірка стану літака, виконується в будь-який час доби, зазвичай займає кілька годин. Метою перевірки є виправлення несправностей, виявлених раніше, поточний ремонт судна і т.д. Тижнева перевірка не вимагає спеціального приміщення або ангара.
«А» (А1, А2, А4 або А8) - таке обслуговування літака виконується через кожні 500 годин польоту, орієнтовно - раз на місяць або частіше. Для технічного огляду потрібно ангар, чим більше цифра - тим складніше вид робіт. Тривалість огляду залежить від моделі літака і його внутрішніх особливостей: кількість циклів злетів і посадок, кількість годин у повітрі, дата останньої перевірки і т.д.
«В» - планова перевірка працездатності повітряного судна, проводиться раз на 3 місяці в ангарі, займає тривалий час.
«С» (С1, С2, С4, С6, С8) - тривала повномасштабна перевірка літака, що вимагає не менше 10-14 днів і обширного простору. Проводиться через кожні 4000 годин польоту або раз на 1,5-2 роки. Чим більше цифра - тим складніше перевірка і більше обсяг робіт.
«D» - складне обслуговування самолетараз в 10-12 років, вимагає не менше місяця для проведення ретельного огляду і заміни пошкоджених або зношених деталей /
«SV» - складне обслуговування, яке проводиться кожні 12 000 годин польоту.
|