РОЗКРУЧУВАННЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
За останні роки поряд зі стандартними способами просування товарів і послуг через Всесвітню мережу Інтернет величезний розвиток і високу популярність отримала розкрутка в соціальних мережах - SMO (Social Media Optimization). З часом звичні для більшості людей методи просування брендів, такі як контекстна, банерна реклама та інші, втрачають свою актуальність, зважаючи на зниження ефективності, збільшення вартості послуг, крім того, багато користувачів навчилися «ігнорувати» подібну рекламу і навіть відключати її.
Остання тенденція в області просування товарів і послуг в інтернеті - це PR в соціальних мережах, таких як: Вконтакте, Одноклассники, Facebook, Twitter, LiveJournal і YouTube. Головна цінність подібної розкрутки полягає в комунікаціях між користувачами. В даний час їх аудиторія перевищує 60 мільйонів унікальних користувачів, кожен з яких є потенційним рекламним носієм для компанії, в той час як діалог між ними - що відбулася рекламною кампанією.
Потрібна розкрутка?! Тоді вам сюди: Все о продвижении и заработке в социальных сетях! .
Тут ви знайдете все необхідне.
ПРИЧИНИ ВИБОРУ розкрутка В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Російські підприємці, що спостерігають за досвідом зарубіжних компаній, що збільшують з кожним роком витрати на розкрутку своєї продукції через соціальні мережі, також оцінили ефективність даних заходів;
Аудиторія провідних соціальних мереж налічує мільйони користувачів. Так, наприклад, аудиторія «Вконтакте» нещодавно перетнула позначку в 17 мільйонів користувачів, а соцмережа Facebook щодня відвідує близько 50 мільйонів користувачів з усього світу;
В даний час популярність соціальних мереж стає вище, ніж у інших інтернет-ресурсів, їх реальними конкурентами є хіба що пошукові системи;
У зв'язку з появою безлічі соціальних мереж була відзначена тенденція скорочення інтересу з боку користувачів до інших інтернет-ресурсів.
ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ ВО «ВКОНТАКТЕ»
«Вконтакте» - це найбільша соціальна мережа Рунета, по популярності вона займає третю сходинку в Казахстані та на Україні, четверту в Білорусі, у світі - 42-ю. З лютого 2011 року щоденно сайт відвідує понад 23 мільйонів користувачів. Аудиторія соціальної мережі вельми різношерста і різновікова: 13,67% користувачів до 18 років; 32,39% - від 18 до 24 років; 28,4% - 25-34; 16,35% - від 35 до 44; 9% - старше 45 років.
Просування бренду Вконтакте здійснюється кількома шляхами: розкрутка груп, створення та просування додатків. Комплекс робіт в першому напрямку передбачає створення представницької групи, наповнення її інформацією про компанію, товари і послуги, розробку оформлення групи, наповнення внутрішніми сторінками, зображеннями і відеозаписами, вказівку посилань на Ваш сайт, організацію обговорень. Наступним етапом є розвиток групи: залучення користувачів за певними критеріями (вік, стать, місце проживання, захоплення та інше) і без них; розкрутка бренду і просування в схожих за тематикою групах (додавання банерів за угодою у великі групи, обмін посиланнями в розділі «Друзі групи»), розміщення обговорень в підходящих по концепту групах.
Ще один спосіб просування бренду, товарів і послуг у соціальній мережі «Вконтакте» - це таргінг рекламні оголошення. Вартість показу невисока, але при цьому Ви можете вкрай чітко встановити, хто буде бачити Вашу пропозицію під основним меню сайту згідно бажаного віком, статтю, місцем проживання, інтересам, утворенню і т.д.
РОЗКРУЧУВАННЯ В FACEBOOK
Facebook - це найбільша світова соціальна мережа, аудиторія якої переступила поріг в 500 мільйонів користувачів. Тільки в нашій країні кожен місяць Фейсбук відвідує близько 4,5 мільйонів людей в місяць, а використовує його, в основному, вкрай просунута інтернет-аудиторія. Розкрутку в Facebook проводять як великі бренди, так і маленькі компанії. В даний час дана соціальна мережа являє собою майданчик, яка в багатьох нішах поки вільна від конкурентів. Просування в Фейсбук увазі створення власної сторінки - лояльної майданчики організації, всі «фани» якої підписуються на її оновлення, отримуючи нову інформацію на свій аккаунт в стрічці друзів і підписок. Рекламна кампанія, проведена в Facebook, - таргетована, адже Ви можете направляти її виключно на цільову аудиторію згідно віком, статтю, інтересам і групам, в яких складаються потенційні клієнти.
|