Якщо безкоштовний альтернативний об'їзд платної дороги йде через місто, треба заборонити цей об'їзд або будувати інший. Судячи з чергового законопроекту Держдуми, про інші способи вирішити проблему депутати не замислюються. «Автодор» категорично не згоден.
Екологією та збереженням історичних пам'яток в місті Задонск та селі Хлевное в Липецькій області несподівано занепокоїлася депутат Держдуми Євдокія Бичкова. І висунула законопроект, згідно з яким повинен бути введена заборона на об'їзд платних доріг за маршрутами, що пролягають через населені пункти. Таким чином, депутат одним махом знехтувала законом про платні дорогах, який дозволяє брати гроші за проїзд тільки за обов'язкової наявності безкоштовної альтернативи.
Цікавитесь автомобілями та їх життям?! Все зібрано на цьому сайті: http://auto.ironhorse.ru/category/japan/mazda/mazda3/mps3.
Зокрема про Автомобілі Mazda3 «MPS». Завжди максиально повна та актуальна інформація.
На думку народної обраниці, автомобілі, об`їжджають платні ділянки через населені пункти, серйозно шкодять екології і ставлять по загрозу справність міської інфраструктури. Цитата з документу: «На території Липецької області в грудні 2010 року на федеральній трасі« Дон »був введений в експлуатацію 50-кілометровий платний ділянку в обхід села Хлевное і міста Задонск. Але більшість автомобілістів вважають за краще економити і згортати на безкоштовну, так звану альтернативну трасу, що проходить через місто Задонск і навколишні села. Нескінченний потік фур, аварії, пробки привели до того, що почали лопатися стіни будинків ». Останній аргумент про лопнули стіни виглядає переконливим, хоча і фантастичним. Бичкова турбується, що в інших регіонах ситуація не краща, і тому вирішувати питання треба радикально і на вищому рівні - просто заборонити хитрим автомобілістам користуватися їх законним правом.
Приклад західних країн, на які люблять посилатися законотворці при введенні будь-яких непопулярних заходів, в цей раз не врахований. Бідні жителі французьких і італійських сіл, через які будь-хто може об'їхати платні авторути і автостради, про них так не дбають.
Трохи пізніше в ефірі популярної радіостанції депутат Бичкова, мабуть, зніяковівши категоричності свого законопроекту, уточнила, що заборонити об'їжджати платні дороги вона хоче тільки важкою фурам.
«Нехай фури йдуть по платних дорогах», - заявила депутат. Це уточнення в будь-якому випадку не міняє суті: законопроект суперечить існуючим законом - у платних трас обв'язана бути безкоштовна альтернатива, протяжність якої не повинна перевищувати платний ділянку більш ніж в три рази.
Другий варіант розвитку подій - заборона на проходження альтернативної траси через міста і населені пункти. Категорично проти виступає держкомпанія «Автодор», яка будує і управляє платними дорогами в Росії. У «Автодорі» стверджують, що платний ділянку в обхід Задонска забрав 70% транзитного трафіку, а на зібрані на платному ділянці кошти облаштовуються безкоштовні альтернативи з усією інфраструктурою. «Нам пропонують на догоду містечковим політиканам зарубати на корені з таким трудом розпочатий процес створення мережі швидкісних сучасних доріг», - говорить прес-служба «Автодору»
|