Розбиті після зими дороги , перепади температури - ще не все напасті , які переслідують водія навесні. Після того як сніг зійшов , на вулицях з'являються водії - новачки , недавно отримали права , і дачники , що кинулися на свої заміські ділянки
Обчислити в потоці « дивну» машину досвідченому автомобілісту не складе труднощів. Швидкість, не відповідна потоку , запізнілі старти , невпевнені маневри і нелогічна манера рухатися - всі ці ознаки видають новачка або недосвідченого водія - дачника , які тільки-тільки сіли за кермо.
З новачками все більш-менш зрозуміло. Восени , взимку або ранньою весною майбутній водій проходить навчання в автошколі , отримує права , і до того моменту , коли розтанув сніг і немає загрози ожеледі , сідає за кермо. Але оскільки навички водіння ще свіжі , такому водієві простіше влитися в загальний графік руху. Через пару - трійку тижнів активного водіння його вже можна відрізнити тільки по наклейці зі знаком оклику на машині.
Набагато більшу проблему для оточуючих створюють так звані « підсніжники » , тобто ті , хто їздить тільки в теплу пору року. Серед них можуть бути не тільки дачники , а й ощадливі господарі , які не хочуть , щоб реагенти руйнували їхні автомобілі , або ті , хто просто боїться їздити взимку. Але всі вони мають спільні риси , які й пояснюють особливості поведінки на дорозі.
Для наших доріг зробили поло седан VW Polo Sedan.
Він дозволить уникнути багатьох казусів на дорогах.
1 . Втрата навичок водіння. Через зимової перерви багато хто на фізичному рівні забувають , як потрібно керувати автомобілем. Це позначається на самих прийомах водіння - десь водій недожімает педаль гальма , десь не розрахував прискорення , тут не вписався в поворот і так далі. Відновлення цих навичок вимагає досить багато уваги і зусиль , тому водій може забути подивитися в дзеркало заднього виду , включити поворотник . Плюс до цього стирається з пам'яті значення деяких дорожніх знаків.
2 . Зміна навколишнього оточення. Людині, яка поставив автомобіль на прикол кілька місяців тому , іноді складно дізнатися дорогу , по якій він колись їздив. Часті ремонти навесні , прокладка нових трас , споруда будівель , там де їх не було , « збивають » автомобіліста , який звик їздити однієї і тієї ж дорогою роками. Плюс до цього - зміна трафіку , який рік від року стає все щільніше.
3 . « Втома » автомобіля. Навіть якщо у « підсніжника » не зовсім стара машина , то кілька місяців без руху могли негативно позначитися на її робочому стані. Десь відійшов провід , вода від конденсату в паливній системі , розгерметизація в гальмівній системі і інші несправності можуть не тільки погіршити роботу автомобіля , але і привести до аварійної ситуації. Також на управління негативно впливає завантаження автомобіля великою кількістю перевезених речей .
4 . Обмеження видимості . Нерідко для дачника поїздка за місто буває першою і єдиною в сезоні. Щоб не піддавати себе випробуванню другий раз і не витрачати бензин даремно , в автомобіль завантажується максимум речей. Частина з них може перекрити огляд під внутрішньосалонове дзеркалі і , відповідно, погіршити оглядовість . Поради звичайним водіям
На дорозі потрібно завжди бути уважним , але якщо поблизу знаходиться новачок або « пролісок » , краще тримати максимально можливу дистанцію і намагатися не упускати їх з виду , в випередження несподіваних маневрів. Не вставайте близько за « проліском » при русі в гору - при рушанні він може відкотитися назад .
Розраховуйте його « мертві зони » і намагайтеся триматися поза ними. Якщо ви збираєтеся обганяти такий автомобіль , то посігнальте водієві дальнім світлом або гудком , дочекайтеся підтвердження того , що він вас помітив і зрозумів , і тільки тоді робіть маневр.
Не тисніть на водія - новачка або « підсніжника ». Миготіння, гудки , лайки не сприятимуть тому, щоб він їхав швидше. Подібні дії можуть мати навіть зворотний ефект - людина може почати нервувати і робити необдумані вчинки. Зберігайте спокій , проявіть терпіння , і тоді ситуація « розрулиться » швидше і безпечніше для всіх учасників руху.
Рекомендації новачкам і дачникам
Перед тим як виїхати на велику дорогу , потренуйтеся на неожівленних вулицях і не в годину- пік.
Якщо ви не впевнені у своїх силах на дорозі , прикріпіть до машини « знак оклику ». Він допоможе оточуючим швидше зорієнтуватися і підлаштуватися під обстановку.
Перед великим переїздом зробите пару пробних поїздок для того , щоб « розбудити» автомобіль після довгої сплячки і виявити виниклі неполадки .
Повторіть перед виїздом правила дорожнього руху і розгляньте деякі типові ситуації у квитках ДАІ.
Дізнайтеся у знайомих , чи не сталося на вашій трасі яких серйозних змін , які змінюють звичний маршрут , і якщо такі є , попросіть ради , як їх об'їхати . Новачкам же краще переглядати свій шлях заздалегідь , щоб знати , де і коли краще перебудуватися або повернути.
|