СКАЧАТЬ БЕСПЛАТНО - Игры ФИЛЬМЫ ПРОГРАММЫ РЕФЕРАТЫ статьи

Скачать бесплатно игры для телефона и для PC программы, фильмы игры.Бесплатные фильмы

Главная Мой профиль Выход
Вы вошли как Гость · Группа "Гости" · RSS
Меню сайта
Категории раздела
блог [1]
Реклама
Мини-чат
Це цікаво

>Уютный семейный ресторан «Т... 

>Какой тепловой насос лучше 

>Детская одежда, чтоб все бы... 

>Mercedes сделал «прозрачный... 

>Активіста Антикорупційного ... 

>Бойовики "ЛНР" і ... 
Опроси
Чи вмієте ви скачувати з сайту ?
Всего ответов: 108
Статистика
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
 Блог
Главная » 2014 » Октябрь » 24 » Москву зачистять від маршруток
19:56
Москву зачистять від маршруток

Вже до кінця 2015 року з вулиць Москви майже повністю зникнуть звичні маршрутки. Замість них приватним перевізникам доведеться використовувати нові сучасні автобуси. Нова модель управління комерційними перевезеннями столичних властей увазі, що проїзд у приватних компаній подешевшає, рівень комфорту і безпеки пасажирів значно зросте. Влада впевнена, що від нових умов роботи виграють і самі перевізники. 

Департамент транспорту Москви розробив нову модель управління комерційними перевезеннями в столиці. Зміни покликані зробити її більш цивілізованою. Уже протягом двох тижнів мерія прийме постанову, яка закріпить всі нововведення на законодавчому рівні. Всі зміни будуть наочно видно вже до кінця наступного року, і, за запевненнями столичних властей, великі перевізники самі не проти перейти на нові схеми роботи. 

Потрібна інформація про комерційні автомобілі?! Тоді вам сюди: http://truck.ironhorse.ru/category/brands/kraz/krazchassis.
Тут же можна придбати автомобілі та спец техніку за доступними цінами.
Зокрема Шасі (платформи) «КрАЗ».

Автобуси замість маршруток 

Ключовим нововведенням нової системи стане перехід приватних перевізників на абсолютно нову схему роботи, яка передбачає укладання з містом п'ятирічних контрактів, за якими дотримують правила перевізники отримають гарантований дохід незалежно від завантаження свого транспорту. Влада таким чином хочуть створити в Москві єдине правове поле для приватних перевізників з єдиними ж вимогами до якості їх послуг. 

Замість маршруток - «Газелей» і Ford Transit - приватні компанії використовуватимуть низькопідлогові автобуси великої та середньої місткості, які в обов'язковому порядку повинні бути екологічними, безпечними і оснащуватися системою клімат-контролю. 

Повністю маршрутні таксі не зникнуть - їх кількість зменшиться приблизно до 500-600 машин, які працюватимуть на маршрутах з вузькими дорогами або з невеликою завантаженістю. 

У місті буде створена єдина маршрутна мережа приватників і міських автобусів, яка зараз оптимізується. «Ми приберемо дублюючі маршрути, але додамо нові там, де їх не вистачає. Москвичі самі надсилають нам свої пропозиції, які ми ретельно аналізуємо, - розповів глава департаменту транспорту Максим Ліксутов. - Цього року, приміром, з'явиться дев'ять нових маршрутів. Крім того, з'являться нові зупинки. Ми зробимо так, щоб від будь-якого московського під'їзду до найближчої зупинки громадського транспорту була не далі 400 метрів ». 

Влада будуть мотивувати приватні компанії на перевезення більшої кількості пасажирів, особливо тих, хто оплачує свій проїзд, - чим більше людей понад певного ліміту буде перевезено, тим більше грошей компанія отримає з бюджету. 

Ціна на проїзд у комерсантів помітно знизиться і буде повністю відповідати цінам «Мосгортранса». «Зараз середня ціна проїзду в маршрутках становить 35 руб., А в міському транспорті - 14 руб., - Розповів Ліксутов. - Тепер тарифи будуть однакові, і москвичі зможуть оплачувати проїзд за допомогою звичних проїзних квитків. І дуже важливо, що у комерційних перевізників будуть діяти всі пільги на проїзд, які зараз не працюють. Йдеться про 4,5 млн осіб. 

Нові автобуси зовні будуть не відрізняються від автобусів «Мосгортранса». В обов'язковому порядку вони будуть оснащуватися системою контролю ГЛОНАСС. Чиновники будуть строго стежити за швидкісним режимом і кількістю ДТП у приватників - порушників каратимуть, аж до розриву контракту. 

Як і у випадку інших радикальних нововведень, наприклад платного паркування, столична влада і цього разу спиралися на міжнародний досвід, зокрема на провідні міста Європи. 

«Зараз весь наземний громадський транспорт перевозить 15 млн осіб на добу, наша глобальна задача - до 2020 року збільшити цей показник до 18 млн», - зазначив Ліксутов. 

Комерційні перевізники гірше і небезпечніше міських 

За даними міської влади, у 2013 році наземний громадський транспорт - автобуси, тролейбуси і трамваї перевезли в цілому 1,59 млрд осіб. На частку приватних перевізників, що використовують близько 4,5 тис. Маршрутних таксі, довелося ще 0450000000. 

При цьому роботою приватників влада категорично незадоволені з багатьох причин: маршрутки часто займають цілу смугу, причому в самих незручних місцях, наприклад у станцій метро, де подовгу стоять. Лише 8% з рухомого складу приватників адаптовані для інвалідів, 40% не використовують кондиціонер і не 

 
відповідають екологічним нормам. 

«Часто це двигуни класу« Євро-2 »і нижче, тоді як у наших міських автобусів це« Євро-5 », - зазначив глава департаменту. Одна з головних проблем з маршрутками - безпека. За даними дептранса, щорічно на одну приватну маршрутку доводиться 0,21 ДТП, що в 3-4 рази вище, ніж у рухомого складу «Мосгортанса». В середньому 86 з 100 тис. Пасажирів маршруток щороку отримують травми в аваріях. У міських автобусах цей показник становить 34 людини, тролейбусах - 22, трамваях - 23. 

Щорічно в маршрутках в Москві гине більш 20 пасажирів, ще 200 чоловік потрапляють до лікарень. 

Приватників менше не стане 

Згідно з задумом чиновників, за підсумками впровадження нової моделі частка приватників - близько 30% - не повинна скоротитися. 

«Ринок приватних перевезень на 80% контролюють десять великих компаній, ми з ними активно працюємо зараз, проводимо консультації, і вони самі підтримують прийдешні зміни, - повідомив Максим Ліксутов. - У перевізників зараз є обов'язок тільки проходити техогляд, але ніяких інших вимог або стандартів до них немає. Ніхто толком не контролює водія, що відбувається в салоні цих маршруток, у кожного перевізника своїм правила. Не кажучи вже про те, що дуже часто у цих перевізників неефективна маршрутна мережа, де всі заточене під отримання прибутку ». 

Не збираються влади прибирати з ринку і дрібні компанії - влада дасть можливість працювати їм в нових умовах. Купувати автобуси зможуть і вони, для цього будемо робити невеликі лоти, ми будемо раді будь-яким сумлінним перевізникам », - зазначив чиновник. 

Інвестиції в нову систему оцінюються в 10 млрд руб., Які до 2020 року будуть витрачені на закупівлю нового рухомого складу, причому виробленого на території Митного союзу, - йдеться приблизно про 2100 автобусах. Ще 700 млн руб. витратять на оснащення нового транспорту системою ГЛОНАСС. 

Здобувати нову дорогу техніку компанії зможуть в лізинг - влада Москви вже досягли відповідних домовленостей з великими фінансовими інститутами. 

Перший конкурс на закупівлю 200 автобусів буде оголошений вже в листопаді цього року. Решта 1900 - в січні - березні 2015-го. 

«Вихід першого перевізника на маршрут відбудеться в червні 2015 року, - розповів Ліксутов. - Усі інші автобуси з'являться на вулицях до кінця наступного року ». 

Великі перевізники - за, маленькі - проти 

Голова ради директорів «Автолайн» Сергій Моїсєєв задоволений реформою пасажирських перевезень в Москві. 

«Ми вже не перший день активно взаємодіємо з департаментом транспорту в обговоренні цієї моделі, - розповів« Газеті.Ru »Моїсеєв. - Це зовсім новий, а головне правильний підхід. 

По-перше, місто тепер гарантує нам оплату послуг і нам легше буде отримувати кредити в банках. По-друге, повсюдно буде введена система безготівкової оплати, що також зробить громадський транспорт більш комфортним, особливо для пільгових категорій громадян ». 

Незважаючи на те що влада ще не назвали тариф за кілометр, по якому буде розраховуватися з перевізниками, Моісеєв впевнений, що рентабельність бізнесу не знизиться. «Максим Ліксутов заявляв, що для невеликих компаній буде збережена можливість існування на ринку: навіть ті перевізники, у яких автопарк складає 10-15 машин, зможуть претендувати на маленькі лоти», - зазначив співрозмовник. 

У транспортній компанії «Транс-Вей» до змін ставляться з побоюванням. За словами виконавчого директора Дмитра Толстухін, введення нової моделі управління пасажирськими перевезеннями в столиці загрожує невеликим фірмам закриттям. «Зараз в галузі працюють приблизно 40 тис. Осіб, всі вони можуть втратити роботу, - розповів« Газеті.Ru »Толстухін. - 

Невеликі компанії, як наша, просто не виживуть в нових умовах: для того щоб закупити нові великі автобуси, знадобиться мінімум мільярд рублів. Такий кредит не дасть жоден банк. 

Залишиться тільки продати маршрутки і закрити бізнес. В результаті автобусів в місті стане менше, розквітнуть нелегальні перевізники ». 

Толстухін впевнений, що реформа негативно відіб'ється і на самих пасажирах. «Вони стануть нецікаві перевізнику, адже платити місто буде за пройдені кілометри, а не за кількість перевезених людей, - пояснює співрозмовник. - Автобуси почнуть ходити «зграями», буквально перестануть відкривати двері на зупинках ». 

За словами бізнесмена, представників «Транс-Вей», як і багатьох інших перевізників, московська влада не запрошували для обговорення реформи. «У нас зараз взагалі немає ніякої офіційної інформації - тільки чутки», - каже керівник компанії. 

Щоб з'ясувати ставлення москвичів до нинішніх маршруткам, дептранс провів голосування на порталі «Активний громадянин ». 

«Підсумки електронного референдуму показали, що городяни хочуть зберегти деякі особливості діючих маршруток: маршрути руху (26,3%), можливість оплати проїзду в салоні (22,6%) і використання автобусів малої місткості (20,2%), при цьому виступають за те, щоб маршрутки ходили більш передбачувано - 17,1% висловилися за те, щоб зафіксувати і зменшити інтервали їх руху, - йдеться в повідомленні прес-служби «Активного громадянина». - З вимог до автобусів «Мосгортранса», які пропонується поширити і на приватний транспорт, найбільше голосів набрали: можливість проїзду по міських квитках («Трійка», «Єдиний», ТАТ, «90 хвилин») - 27,3% голосів, можливість пільгового проїзду для пенсіонерів, студентів і школярів - 20,2% і єдині стандарти до професійного поведінки водіїв та контролерів - 14,8%.

Просмотров: 659 | Добавил: noronk | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024
Поиск
Реклама
Форма входа
Block title
«  Октябрь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Популярно на сайті

Свежие ключи к Microsoft ...

Angry Birds (Злые Птицы) ...

Ключи для NOD32

eset nod32 ключи

Двухсекционные светофоры ...

Скачать Windows 7 Starter...

Игры Gravity Defied(50 иг...

Age of Wonders III (2014/...
Популярно на форум
  • Давайте поговорим 
  • Весела дупа :) 
  • Скажи щось розумне 
  • Підкажіть 
  • Красиві фрази... 
  • Випадкові файли
    [Ігри]
    Assassins creed 2 v2.3.0 qvqa
    [Ігри]
    Аватар по-русски(240*320)
    [Офіс]
    Adobe Photoshop CS5 extended 12.0.1.1 Updated (RUS/2010)
    [windows системи]
    Windows Vista Ultimate SP1 (x86, Russian)
    [Реферати]
    Взаємодія людини і суспільства із природним середовищем, їх життя: сучасний стан, перспективи
    [Мультимедіа]
    Photo Flash Maker Platinum v5.22 (Multilanguage/RUS)
    [Стрілялки]
    Counter-Strike 1.6 HLTV Edition by Dj_Force
    [Логічні]
    Как достать соседа 5. Из России с любовью (original)
    [Стрілялки]
    СКАЧАТЬ БЕСПЛАТНО Wolfschanze 2 (2010/ENG/2400Mb)
    [Ігри]
    Dynamite Pro Football 2010
    (