Багато початківці автомобілісти не ризикують сідати за кермо в незнайомій країні. Новачків лякає ризик заплутатися в правилах руху та й просто незвичні дорожні умови або хитромудрі маршрути. В яких країнах можна сміливо подорожувати за кермом водіїв з невеликим досвідом і тим, хто не терпить дорожніх розборок, а в яких краще вибрати громадський транспорт, з'ясовувала «Газета.Ru».
Греція - краса
Ідеальні дороги, невисока щільність дорожнього трафіку і захоплюючі краєвиди, на які можна милуватися, іноді навіть не відволікаючись від керма, чекають автомобілістів в Греції. Тренуватися в водінні можна навіть на вузьких звивистих доріжках - ніхто з місцевого населення не вискочить вам на зустрічну смугу на високій швидкості.
Незважаючи на гарячу кров, місцеві водії досить акуратні і пригальмовують на небезпечних відрізках трас, не кидаються на обгони і не приймаються сигналити повільної попутній машині.
Якщо ви заплутаєтеся на розв'язці, греки терпляче почекають і дадуть спокійно зорієнтуватися. Головне, відчувати габарити автомобіля і при поїздках в гори триматися своєї смуги. Більшість небезпечних поворотів, де є ризик вилетіти в обрив, дбайливо огороджені. Також потрібно бути готовим до того, що тут різко і рано темніє, а поза міською зони освітлення геть відсутня. Тому водії використовують дальнє світло, але углядівши зустрічну машину, негайно його відключають - такою звичкою обов'язково варто обзавестися.
Для початку можна вибрати самі невеликі острови - наприклад, Кос, який спокійно можна вивчити за один-два дні. Довжина острова 45 км, довжина його берегової лінії всього 112 км, а ширина - від 2 до 11 км. Небезпечних і страшних ділянок тут практично не зустрінеться, зате запросто можна зустріти гірських козлів. Підкоривши цей невеликий острів, можна, наприклад, відправитися на сусідній Родос, на автоподорож по якому варто відвести три-чотири дні.
Більше цікавого та корисного про автомобілі тут: auto.ironhorse.ru.
Всі найцікавіші новини, найбільш корисні для водіїв.
Тут, щоб дістатися до ряду пам'яток, доведеться покружляти по серпантинах, тому новачкам краще вибрати автомобіль на «автоматі».
На невеликих островах практично не зустрічаються поліцейські і відеокамери - мабуть, щоб не псувати краєвиди.
Іспанія - акуратність
Приємним для новачків стане подорож по Іспанії. При максимально дозволеної швидкості 50 км / ч в населених пунктах можна не переживати, що пролетиш свій поворот.
Поліцейські доброзичливі, і співробітники дорожніх служб завжди готові підказати туристам, як їм краще проїхати до місць призначення.
Місцевих водіїв сміливо можна назвати одними з найбільш важливих - вони акуратні й терплячі. Свій темперамент іспанці проявляють тільки стоячи в пробках - посміхаючись побратимам по нещастю. Швидше за все, справа у високих штрафах за порушення ПДР, але це дійсно працює. У великих містах, як Барселона, орієнтуватися досить просто, а пробки трапляються все рідше.
Якщо ж міський трафік поки що викликає побоювання, можна відправитися на спокійні Канарські острови. Тут єдиною небезпекою можуть стати вузькі вулички і пішоходи, які впевнено переходять дорогу на нерегульованих переходах. Бездоганні дороги не лякають навіть своїми серпантинами, які можна абсолютно спокійно долати на зручній швидкості, пропускаючи попутні автомобілі.
Прибалтика і Скандинавія - спокій
Впевнено будуть почувати себе новачки на дорогах Прибалтики. Недарма одним з улюблених маршрутів для мандрівників стали автомобільні поїздки в Латвію і сусідню Естонію.
«Найспокійніші водії, на мій погляд, в Естонії, - розповів« Газеті.Ru »автожурналісти і мандрівник Олександр Воронцов. - У мене були випадки, коли за мною машини їхали кілька сот кілометрів, не намагаючись обігнати. Дуже спокійно їздять в Фінляндії, Прибалтиці та Скандинавії ».
Італія - ввічливість
Популярний блогер і мандрівник Олена Харо впевнена, що для початківців водіїв приємним досвідом стане поїздка по передмістях Італії.
«У Тоскані я була вражена тим, наскільки терплячі і ввічливі місцеві водії, - розповідає Харо. - По дорозі-серпантину складно їхати на великій швидкості, до того ж ми як гості країни дуже боялися порушити швидкісний режим. Бувало, їдеш зі швидкістю 60 км / год по вузькій дорозі і помічаєш, що ззаду прилаштувалася якась машина, явно бажає обігнати. Поступитися місцем немає можливості: дорога вузька. Жодного разу жоден водій не натиснув на звуковий сигнал і не моргнув фарами. Тоді як у нас, як правило, в такій ситуації люди нервують і сигналять усіма способами ».
Грузія - бойкот поворотникам
Перестроювання без попередження і гучні сигнали, за допомогою яких водії просто спілкуються між собою, досить непогані дороги і пішоходи, які не прийнято помічати, - таким набором зустріне автомобілістів більшість міст Грузії. Приміром, опинившись в Тбілісі, доведеться маневрувати не тільки між ямами, але й водіями, які поводяться зовсім непередбачено.
Гаряча кров явно заважає приділити увагу поворотникам, а спробувати проскочити на червоне світло вважається справою честі.
У такому потоці новачкові робити нічого - по місту краще подорожувати пішки або на громадському транспорті. А от подорожі з міста в місто можуть бути цілком приємними. Дороги гарної якості, місцями навіть нагадують європейські. Уздовж траси встановлені докладні покажчики і знаки, що попереджають про дорожні роботи і можливих каменепадів.
В'єтнам - вантажівки та моторолери
Недосвідченим водіям категорично не рекомендується виїжджати за межі курортної зони у В'єтнамі. І не тільки через лівостороннього руху.
Поза туристичної зони автомобілістів зустріне вузька траса, яка по ширині порівнянна з односмуговою російської дорогою.
По ній в повному безладді снують сотні моторолерів, які, ризикуючи життям, не дивлячись перебудовуються з узбіч на саму середину. Власників двоколісного транспорту водії розполохують гучними звуковими сигналами. Ще одна небезпека - мчащиеся на високій швидкості вантажівки, які приблизно в два рази вище звичних європейцеві ваговозів.
Повна відсутність орієнтирів, розмітки та дорожніх знаків, за винятком попередження про примикають дорогах, також ускладнює життя водіїв. Особливо небезпечні розгони на прямих ділянках траси - вона або різко змінює напрямок, або виникають дорожні роботи. Само собою, без будь-яких попереджень. Якщо в туристичних містах ще можна зустріти регулювальниць і
співробітників поліції, то на трасах їх практично не буває. ДТП за участю моторолерів відбуваються так часто, що оформляти їх все, схоже, навіть не намагаються.
Таїланд
Сьогоденні потрясінням для новачка може стати поїздка по Таїланду. Тут до лівостороннього руху додається відсутність планування вулиць в звичному європейському розумінні і відсутність гарного освітлення вулиць.
Обстановка на дорогах вельми напружена, особливо важко доведеться в Бангкоку, де серед хаосу і нескінченного потоку моторолерів зорієнтуватися новачкові просто неможливо.
У разі навіть невеликого ДТП водієві доведеться непросто - що здаються в оренду автомобілі, як правило, не застраховані, а поліцейські в переважній більшості приймають сторону власників автомобілів.
|