Глобалізація автомобільного ринку лукава - далеко не всі машини однакові в різних країнах. Експортні LADA відрізняються від знайомих росіянам автомобілів, а іномарки, навіть імпортовані в РФ, не завжди такі, як у себе на батьківщині.
Інша модель
Ось, скажімо, Renault з 2016 року буде збирати кросовер Captur на московському заводі «Рено Росія». Ось тільки новинка буде сильно відрізнятися від того авто, що було представлена в Женеві навесні 2013 року.
Клас компактних міських кросоверів в Росії на піку популярності, як і на багатьох інших ринках. І кожна новинка сегмента, яка отримує нові оригінальні рішення по індивідуалізації екстер'єру та інтер'єру і мультимедійні інновації, привертає до себе увагу. Captur, вразив двокольорового розфарбуванням кузова з контрастною дахом, заднім спойлером і передніми стійками, безліччю варіантом дизайну колісних дисків і численними вставками в інтер'єрі в колір кузова, а також кольоровим висувним ящиком замість звичайного бардачка. В основі кросовера - компактна платформа У концерну Renault-Nissan, яка також використовується в яскравих хетчбеках Renault Clio і Nissan Micra і кросовері Nissan Juke. На відміну від «японця» Captur не отримав версій з повним приводом. Лінійка моторів включає бензинові двигуни потужністю від 90 до 120 к.с. і дизель потужністю 90 к.с., коробки - 5-ступінчаста "механіка" або 6-ступінчастий «робот» з двома зчепленнями.
Цікавитесь автомобілями та мотоциклами?! Заходіть сюди: http://www.motobikecar.ru/2014/10/nissan-patrol-y61.html.
Вся найбільш актуальна та корисна інформація на одному сайті.
Зокрема Nissan Patrol Y61 обзавівся особливим позашляховим «виданням».
Однак з російським ринком, непогано споживаючим Opel Mokka і той же Nissan Juke, у французів вийшла заминка. І машина, яку почали продавати в Європі ще навесні 2013 року, до нас так і не доїхала. Тим більше сміливим виглядає рішення локалізувати виробництво такого кросовера в Росії (до того ж по повному циклу в обсязі «кількох десятків тисяч» машин на рік). Все-таки це не яка-небудь Skoda Rapid самого популярного у нас сегмента, яку треба було чекати пару років, щоб вона не виявилася дуже дорогою на тлі конкурентів Hyundai Solaris, KIA Rio і Volkswagen Polo Sedan. Шкодовци чесно дочекалися локалізації, навіть не спокусившись на те, щоб везти до нас спрощені індійські версії, як у випадку з Volkswagen, хоча і вони б завоювали собі місце пару років тому. До слова, споріднений для «Каптур» Nissan Juke для Росії збирають в Англії.
Секрет у тому, що кросовер, який випускатимуть на московському заводі, - це не зовсім Captur. Судячи з акуратним застережень джерел, компанія має намір вигідно скористатися вдалими стильовими і, можливо, технічними знахідками. Тому що машину планується не просто адаптувати до російського ринку - омологация звичайно припускає збільшення кліренсу і бачка омиваючої рідини, акумулятор збільшеної місткості, адаптацію роботи форсунок склоомивачів, адаптацію підвісок, можливо, повнорозмірну запаску або докаткой замість ремкомплекта. У випадку з новим російським кросовером Renault йдеться про інше імені і дизайні та інших варіантах конфігурації.
Ймовірно, на російський ринок вийде спрощений кросовер на тій же базі, що й Captur. Він не буде перетинатися з трудягою Duster через свого молодіжного позиціонування. А місцеве виробництво і спрощена конфігурація зробить Captur - або як називатиметься новий кросовер - доступніше, ніж Nissan Juke і Opel Mokka (від 595 000 і 775 000 рублів відповідно).
Спрощені версії для Росії
Якщо російський Captur отримає інше ім'я, то помилок навколо новинки буде менше. Бейдж-інжиніринг, через який по світу продається десятки різних машин з однаковим ім'ям або технічно ідентичних авто з різними іменами, здатний заплутати будь-кого.
Покупці вже навчилися розбиратися в зовсім очевидних схемах - наприклад, коли на ринок виходить Nissan Almera, побудована на загальній платформі з старим Renault Logan і що має мало спільного з попередньою моделлю під тим же ім'ям. Або що седан Volkswagen Polo, побудований на базі індійської моделі і що збирається в Калузі, - не те ж саме, що дорогий і заводний хетчбек Volkswagen Polo з Європи. Або що бюджетні російські Renault продаються в Європі під румунським брендом Dacia.
Різниця в комплектаціях
Складніше, коли йдеться про таку модель як, скажімо, Volkswagen Golf, «стандарті еталонів», і справа не тільки в «підвісці для поганих доріг». По-перше, всім відомо, що у нас сьомий Golf і раніше пропонується з «атмосферником» 1,6, який ставиться і в Volkswagen Polo Sedan. По-друге, в російській лінійці, як це часто буває, відсутні тяговітиє і економічні турбодизели і частина бензинових турбомоторов. По-третє, можливих силових агрегатів в РФ менше ще й тому, що 140-сильний турбомотор пропонується тільки з роботизованою DSG.
Базова комплектація в Росії називається Conceptline - у рідній Німеччині такий немає - і відрізняється від європейських стартових версій насамперед тим, що не оснащується 5-дюймовим сенсорним TFT-дисплеєм, чуйність якого і датчик наближення руки з спливаючим меню є одним з важливих переваг мультимедіа сьомого Golf, і мультимедійною системою в цілому. Є відмінності і в старших комплектаціях і наборі опцій.
І ось що цікавого принесло подорожчання євро щодо рубля. Раніше стартова ціна Golf в Росії з урахуванням більш бідного оснащення не сильно вигравала на тлі німецької: 625 000 рублів проти 17325
євро, тобто при курсі в 40 рублів за євро «німець» коштує всього на 40 000 рублів більше. Зате при нинішньому курсі німецький Golf в базовій версії обійдеться в 866 250 рублів - за ці гроші навіть можна пробачити мультимедіа і дисплей, адже російські ціни не виросли. Схожа ситуація зараз і з іншими іномарками. І зовсім необов'язково тими, що збираються в Росії.
Росія любить багатший
Є й інша сторона - деякі автомобілі в Росії продаються, навпаки, в більш багатому оснащенні, ніж на рідних ринках. Найчастіше ця тенденція править в преміумі. Наприклад, Mercedes-Benz S-Class в нашій країні доступний тільки в дорожчій длиннобазной версії Long. Дуже часто в Росії не поставляються преміальні німецькі автомобілі з механічною коробкою передач, а пропонуються відразу дорожчі модифікації з «автоматами». Та ж картина, до слова, нередка і для японських машин.
|