Пропрацювавши не один рік в бізнесі таксі не перестаю дивуватися і задаватися таким питанням: от є у нас громадяни, які заходять в Макдоналдс і вимагають обслуговування як у найпрестижніших ресторанах? Ну гаразд, нехай не престижних, нехай просто як в ресторані посадять за окремий столик і офіціант підійде прийняти замовлення. Не чув про таке. І тут питання навіть не в ціні. Ідеологія різна. Хоча мета одна і та ж - нагодувати відвідувача. Так склалося, що мережеві компанії орієнтовані на масу, в їх концепцію просто спочатку не закладено увагу до запитів індивідуума. Схематично це можна описати так: це - наш монастир. У нас такі правила. Ти може або прийняти їх, або відмовитися. Тобі не дано нав'язувати свої правила. Ти можеш вимагати дотримання правил. Приміщення повинно бути чистим. Продукти свіжими. Але ти не можеш не те щоб вимагати, а навіть попросити краще просмажити м'ясо, або додати якісь інгредієнти в миску. А вже скаржитися, що тобі не додали в салат, петрушку, кінзу або, взагалі абсурд.
Як це все співвідноситься із замовленням таксі? Ось кілька реальних випадків з життя. В диспетчерську службу таксі надійшла скарга від пасажира. Суть скарги така: водій таксі їхав дуже повільно. На світлофорах ще можна було ризикнути і проїхати на жовтий сигнал світлофора, а він "спеціально зупинявся" перед перехрестям. Це збільшило час і, відповідно, вартість поїздки. Ще одна скарга. "Водіння було різким і викликало страх у мене і іноземного гостя." Це було замовлення в аеропорт Шереметьєво. Ось ще одне замовлення в аеропорт: судячи по всьому, сім'я з двома дітьми зібралася на відпочинок. На жаль, в додатку, через яке було оформлене замовлення, немає опції, яка дозволяє вказувати яку кількість дитячих крісел необхідно. Та й дитяче крісло для дитини 1 року і 10 років відрізняються. У водія таксі було тільки одне дитяче крісло, і він відмовився виконувати замовлення (як-ніяк штраф 3000 рублів). Жінка була в істериці. Судячи з усього, це був вже не перший водій таксі, який відмовився виконувати таке замовлення. А час уже підтискав і довгоочікуваний відпочинок, якого чекали весь рік, саму думку про який дбайливо зберігали і плекали вогкої осені і холодної зими, все це могло полетіти шкереберть, а не на півдня.
Замовляйте таксі онлайн через програму Rutaxi такси онлайн.
Таких прикладів з життя таксі можна навести сотні. Більш ніж впевнений, що і з боку пасажирів таксі є сотні прикладів, в яких дивно поводяться вже водії таксі. Але мета даної статті не в тому, щоб визначити, хто правий " або "хто перший почав". Шановні наші пасажири, ви зрозумійте, що без вас ми, працівники служб таксі, нікуди. І нам дуже хочеться, щоб наше спілкування було продуктивним і приносило тільки позитивні емоції і вам і нам. От уявіть собі ситуацію. Жінка вирішила зробити собі нову зачіску. Приходить в салон краси і її там трохи на руках не носять, все по вищому розряду. А жінка залишилася незадоволена. Чому? Ціна не влаштувала, дорогувато. Тобто, звичайно, все сподобалося, але вона не очікувала такої ціни. Може бути варто було піти в перукарню в сусідньому дворі? Швидше всього там все простіше, але в підсумку клієнтка залишилася б задоволена, оскільки результат відповідав очікуванням, мета (нова зачіска) - досягнута, і за прийнятні гроші. І зворотна ситуація. Дівчина обмежена в часі і тому приходить в найближчу перукарню. Їй потрібна свіжа зачіска на вечір, а їхати в салон краси, де обслуговується постійно, немає часу. І вартість буде нижче, і, може бути, навіть зачіска не гірше, ніж в престижному салоні. Але там її на руках носили, і віддано дивилися в очі, передбачаючи бажання, а тут - вжик-вжик-і готово. Переважна емоція - розчарування, хоча мета (нова зачіска) і досягнута.
Хочете не тільки доїхати на таксі, але і отримати задоволення від поїздки? Розставляйте пріоритети! Вибирайте той монастир правила якої вам підходять. І ви не будете розчаровані.
Якщо вам не важливо якою буде автомобіль, хто за кермом, і єдине, що для вас має значення це доїхати з пункту А в пункт В, і як можна дешевше, тоді ви можете замовити таксі через додаток на смартфоні. Але тут вже вибачайте - "їжте, що дали". Замовлення таксі через додаток, це ширвжиток у сфері послуг таксі, розрахований на масового споживача.
Якщо у вас є побажання, що виходять за рамки стандартних опцій програми для замовлення таксі, то краще зателефонувати диспетчеру і оформити замовлення через нього. Так ви зможете висловити всі побажання з приводу замовлення таксі. Аж до марки та кольору автомобіля. Швидше за все, це буде дорожче. Вирішувати вам. Варто доплачувати за ваші збережені нервові клітини, за ваш комфорт під час поїздки, за чудовий початок вашої подорожі?
|