У цифрової техніки, що поставляється з Китаю, є маса переваг, і продаж китайських телефонів, ноутбуків і інших гаджетів привертає все більше споживчої уваги в нашій країні. Про що, тим не менш, варто пам'ятати, щоб ваша покупка мобільної електроніки з Піднебесної вас в результаті не розчарувала?
Поговоримо про "розумних телефонах", і на їх прикладі розглянемо можливі нюанси і підводні камені, пов'язані з пошуком хорошої продукції з китайського ринку. По-перше, всі товари, і електроніку зокрема, можна розділити на три великі групи. Перша - це телефони, які є копіями продуктів відомих фірм. Коштують вони, як правило, у кілька разів дешевше, але якість використовуваних матеріалів, як і самої збірки, відсутність деяких "життєво важливих функцій" - все це робить товари цієї групи не дуже привабливими, незважаючи на те, що здалеку вони виглядають точної "реплікою "своїх прототипів. Проте, відвідавши інтернет магазин китайських телефонів і порадившись з фахівцем, можна знайти досить якісну копію відомого смартфона.
Шукаєте якісні копії телефонів?! Ви знайдете їх тут: http://www.bemobi.com.ua/ .
Копії популярних телефонів відмінної якості та за доступними цінами.
Друга група - це підробки. Тут крім низькопробного сировини вас чекають інші сюрпризи у вигляді перегорілих через тиждень мікросхем, відсутності елементарних речей, наприклад 3G модему. Зрозуміло, термін служби подібних телефонів вимірюється навіть не тижнями, а днями. Якщо ви не хочете ризикувати бюджетом, виділеним під покупку мобільного телефону, звертати увагу на відверті підробки не варто. На щастя, навіть недосвідчений споживач зможе відрізнити китайську підробку від справжнього товару.
Якщо ви хочете купити китайський мобільний телефон, вам слід вибирати гаджети третьої групи - це самостійні китайські бренди, які проводяться, як для імпорту, так і продажу всередині Китаю. По-перше, якість матеріалів і збірки у таких телефонів не такий плачевний, як у реплік і підробок. По-друге, якщо телефон створювався, наприклад, для продажу в Росії, ви можете сподіватися, що він хоча б якось русифікований. По-третє, китайські бренди, як правило, пропонують функціональний потенціал європейських і американських виробників при вартості продукту в декілька разів менше.
|