Як грамотно підібрати тур
Якщо Ви хочете зрозуміти як треба грамотно підбирати тур , то прочитайте уважно цю статтю ...
Не секрет , що підбираючи собі тур і готель , турист , насамперед орієнтується на ціну туру , як головної складової . Поняття « якість туру » для нього розпливчасто і не зрозуміло.
Ви можете спробувати мене переконати , що для цього існують спеціальні сайти з відгуками туристів , думками та рейтингами по готелях ... погоджуся , але все одно «якість » це поняття невизначене і не має чіткого критерію , тому що кожен у відпочинку шукає своє. Кому то потрібен спокійний відпочинок , хтось хоче активний , і.т.д. Виходить , що добре і подобатися одному , зовсім не підходить іншому ... Але тому для туриста якість = рейтингом готелю, то від цього і будемо відштовхуватися.
Підбирати тур я рекомендую тут: путевки в Шарм Эль Шейх из СПб
Тепер трохи теорії ...
Якщо намалювати двомірну систему координат , по одній «ціна туру » , а за іншою «якість = рейтингом готелю» , і нанести на поле тури , пропоновані до продажу різними туроператорами по конкретній країні , то отримуємо цікаву картину (див. схему).
пояс веселки
Всі тури укладаються в якийсь пояс , назвемо його «пояс веселки » ... Зрештою , маємо ми на це право , якщо першими пишемо про це .
Відразу додамо , що такий експеримент проводився в нашій турагенції і використовувалися реальні дані . Додам , що «пояс веселки » був різний за викривленості для різних країн і в схемі ми показуємо тільки невеликий його шматочок , що б Ви зрозуміли принцип грамотного підбору туру і роботи наших менеджерів .
Обмовлюся , що ранжувати «якість» мені допомагали тур- менеджери. «Якісна » оцінка турів ( готелів) велася по « країнам пляжного відпочинку». Готелі (і тури) рейтингуватися за критеріями "цей конкретний готель краще , ніж інший конкретний " ....
Ми всі знаємо , що « продаж турів » завжди знаходиться в русі. Щось вже продано , щось ще є у продажу . Ця схема дозволяє проаналізувати різні варіанти вибору оптимального туру за критерієм Ціна - Якість .
А тепер трохи міркувань ...
Точкою « 0 » позначений якийсь конкретний тур , який має чітку ціну і певну якість .
Можна купити інший тур за цю ж ціну , але іншої якості ( вище або нижче , точки 1 і 2).
Можна трохи підвестися в ціні і піти в точку 3 , де буде максимальне «якість» при незначному підвищенні ціни.
Можна трохи опуститися в ціні і впасти в точку 4 , де буде мінімальне "якість" .
Ідеальним варіантом , при заданій якості , потрапити в точку 6 .
Найгіршим варіантом буде потрапити в точку 5 , де якість готелю як в точці 6 , але ціна виростає значно .
Чим ближче тур наближається до « верхньої лінії » , тим він кращий за критерієм « ціна - якість». Якщо наближається до нижньої лінії , тим гірше. Як сказав один клієнт «За одні й ті ж грошики , ой як по- різному можна відпочити»
А тепер практика ... і висновки.
Знайте , що жорстко обмежуючи свій відпочинок " конкретною сумою ", Ви обмежуєте свій вибір готелів ( турів) . Досить часто мінімальне збільшення суми за тур , дає додавання нових пропозицій і турів , які за якістю набагато вище початкових .
|