Радянські автомобілі добре відомі не тільки на просторах колишнього Союзу. Багато з цих залізних коней стали культовими в країні. Враховуючи не така вже велика різноманітність марок і моделей можна було легко визначити статус власника, його суспільне становище . І нехай зараз прийнято лаяти всю продукцію колишнього СРСР , деякі машини отримали світову популярність і оцінку якості.
Цікаві факти про радянських автомобілях
Основою для ВАЗ- 2101 послужив Fiat- 124 . Передбачалося створити і версію люкс на основі Fiat- 125 , який був люкс -версією Fiat- 124 . Але все ж ВАЗ- 2103 розробили на основі того ж Fiat- 124 . Причиною стали вимоги уніфікації для радянських автомобілів , за якими уніфікація не могла бути менше 85 % між моделями .
Цікаві факти про радянських автомобілях
Є цікавий факт про назву знаменитої « Перемоги». Згідно з легендою , спочатку планувалося назвати цей автомобіль « Батьківщиною ». На що Сталін поцікавився «Почім батьківщину продавати будете? ». Довелося розробникам оперативно змінювати назву , так народився відомий радянський автомобіль «Перемога».
Цікаві факти про радянських автомобілях
Москвич- 408 і Москвич- 412 були широко відомі в Європі. Ці радянські машини користувалися заслуженою популярністю за кордоном. Навіть і зараз мало знайдеться подібних марок , які з таким задоволенням прийме перший московський автоломбард . Але наприкінці 60 -х про « Москвичі » писав навіть відомий англійський журнал Motor. А норвезьке видання « Технікенс верльд » в 1968 році навіть провело випробування на живучість. Москвич- 408 з честю витримав пробіг в 1240 км в найгірших умовах .
Цікаві факти про радянських автомобілях
НИВА ВАЗ- 2121 - не тільки наймасовіший радянський позашляховик , але і самий експортований ! За 30 років було вироблено 1800000 цих автомобілів , з них 500 тисяч розійшлися по 100 країнам світу. «Нива » виявилася єдиним радянським автомобілем , який поставлявся до Японії !
Цікаві факти про радянських автомобілях
Ще один цікавий факт . У планах конструкторів у Москвич- 400 було передбачено 2 двері , як і у його прообразу Opel Kadet . Але під час приймання машини Сталіним сталася така історія. Генералісимус сів на переднє пасажирське сидіння і запропонував директору МЗМА Василю Тахтарову теж сідати в машину. Природно попросити встати вождя директор не зважився , після чого і було ухвалено рішення зробити в машині 4 двері , щоб вона стала максимально зручною для людей.
Цікаві факти про радянських автомобілях
Ще однією культової радянської машиною була «Чайка» ( ГАЗ- 14 ) . Але в 1988 році вийшло постанові ЦК КПРС , в якому було оголошено початок боротьби з привілеями. «Чайки» замінили «Волгою» ГАЗ- 3102 , а сам автомобіль не просто зняли з виробництва , але і знищили всю документацію по ньому , кузовні штампи , складальні лінії і т.д. Це був єдиний випадок за всю історію автомобілебудування . І саме з цієї причини не вдалося в 1996 році відновити виробництво «Чайки ».
Цікаві факти про радянських автомобілях
Частим учасником різноманітних автопробігів став Москвич- 412.Так , в трансконтинентальних марафонському пробігу «Лондон - Сідней » (1968 , 16 тис. км) він зайняв четверте місце в загальнокомандному заліку ; в ралі «Лондон - Мехіко » (1970 , 26 тис. км) - третє місце в загальнокомандному заліку (після заводських команд фірм Ford і British Leyland ), кращий з екіпажів зайняв дванадцяте місце в індивідуальному заліку ( складність маршруту показує той факт , що всього тоді фінішувало 23 автомобілі різних марок з 96 стартували) ; також він брав участь у таких змагання як «Тур Європи» ( 1971); «Золоті Піски » ( етап чемпіонату Європи , Болгарія , 1972); «Сафарі» в Нігерії ( початок 1973 роки; друге, третє , п'яте місця , з 27 стартували автомобілів фінішувало вісім , в тому числі - всі три «Москвича» без серйозних поломок) ; « Рейд польська » ( етап чемпіонату Європи , 1973 ) ; та інших .
Цікаві факти про радянських автомобілях
Історія Ульяновського автомобільного заводу починається з Великої Вітчизняної війни. Завод був зведений в 1942 р. з устаткування евакуйованого московського ЗІЛа . Спочатку це підприємство стало випускати автомобілі оборонного призначення , вже в 1943 р. поставивши діючим частинам близько 4000 одиниць. перший УАЗи створювалися для супроводу танкової колони на полі бою і призначалися для доставки особового складу до місця виконання бойового завдання. Після перемоги над фашистською Німеччиною завод не переставав забезпечувати армію надійними і прохідними УАЗами . Пізніше автомобілі УАЗа стали застосовуватися в різнопланових галузях народного виробництва .
Цікаві факти про радянських автомобілях
Запорізький автомобільний завод веде свою історію з 1863 року , з моменту заснування голландцем Абрагамом Коопом заводу з виробництва сільськогосподарської техніки. У 1923 році завод Коопа змінює назву на більш відповідне моменту - «Комунар ». Але сфера діяльності зберігається , завод розширює асортимент сільськогосподарської техніки - випускає нові трактори , збиральні комбайни та ін А з 1961 року завод офіційно іменується Запорізьким автомобільним .
Цікаві факти про радянських автомобілях
ЗІЛ- 114 був радянським лімузином , призначеним для перевезення членів уряду. Але були випущений і ЗІЛ- 117 , який за офіційною версією мав виконувати роль автомобіля супроводу , більш маневреного , швидкісного і динамічного . Але за іншою версією цей радянський автомобіль створювався за особистим розпорядженням Брежнєва Л. І. , який дуже любив особисто проїхатися за кермом. І чимало очевидців бачили його за кермом цього « короткого » ЗІЛа.
А все про Mazda CX-5 є тут: CX-5 Mazda
Все найцікавіше тільки тут.
|