СКАЧАТЬ БЕСПЛАТНО - Игры ФИЛЬМЫ ПРОГРАММЫ РЕФЕРАТЫ статьи

Скачать бесплатно игры для телефона и для PC программы, фильмы игры.Бесплатные фильмы

Главная Мой профиль Выход
Вы вошли как Гость · Группа "Гости" · RSS
Меню сайта
Категории раздела
блог [1]
Реклама
Мини-чат
Це цікаво

>Уютный семейный ресторан «Т... 

>Какой тепловой насос лучше 

>Детская одежда, чтоб все бы... 

>Mercedes сделал «прозрачный... 

>Активіста Антикорупційного ... 

>Бойовики "ЛНР" і ... 
Опроси
Чи вмієте ви скачувати з сайту ?
Всего ответов: 108
Статистика
Статистика

Онлайн всего: 28
Гостей: 28
Пользователей: 0
 Блог
Главная » 2014 » Ноябрь » 11 » 5 порад як зробити рекламу
21:22
5 порад як зробити рекламу

5 порад як зробити рекламу ефективніше
Пройдіть по вулицях міста: ви побачите, що в кращому випадку одна з десятка реклам дійсно виконує свою функцію - привертає увагу. Як вкладати кошти в рекламу, щоб ці інвестиції виявилися вигідними для вашого бізнесу, а не підкосили його?
1. Не копіюйте конкурентів
При розміщенні реклами не орієнтуйтеся на те, як це роблять інші. Не факт, що вони роблять грамотно і правильно, але факт - ви можете зробити краще, доклавши трохи більше зусиль.
Головне, пам'ятайте: верх нерозсудливості - реклама виду «Ми відкрилися» (і неважливо, що на трьох сусідніх будинках висить саме таке оголошення). Як не прикро це констатувати, але частка такої реклами не зменшується з року в рік, а її ефективність зводиться до нуля.
2. Пам'ятайте про свою цільову аудиторію
Приклад невдалого вибору каналу для просування - реклама продуктів, призначених для пенсіонерів, в інтернеті. Так само як і розміщення реклами нових високоефективних мікропроцесорних контролерів на форумі для домогосподарок. Думаю, зайве уточнювати, що позитивний результат від подібної реклами мізерно малий, а то і зовсім відсутня.

Потрібно зробити рекламу?! Зверніться сюди: Ручки с логотипом.
Рекламна компанія що зробить вам оригінальну рекламу, наприклад на ручці чи на вітринах.

3. Проведіть попередній аналіз ефективності
У більшості випадків підприємці шукають який-небудь спосіб рекламувати свої товари та послуги, вкладають в нього значну (а то і всю) суму, а через пару тижнів або місяців все гроші благополучно летять на вітер. Щоб не допустити такого результату подій, дотримуйтесь декількох простих правил.
Якщо у вас всього лише один телефонний номер, то ви можете вказувати в рекламному оголошенні різні контактні особи: наприклад, в одному випадку вказуєте, що потрібно запитати Світлану, в іншому - Юлію
Ніколи не робіть ставку тільки на один вид реклами. Каналів для просування сьогодні маса, від контекстної реклами в пошукових системах і таргет-реклами в соціальних мережах до зовнішньої реклами та реклами в поштових ящиках, від роздачі листівок і флаєрів на вулиці до прямої реклами в ЗМІ або на транспорті.
Заздалегідь неможливо дізнатися, який вид реклами вистрілить саме у вашому випадку, тому спочатку спробуйте всі способи реклами, які вам доступні (і прийнятні для вашого роду бізнесу), вклавши в кожен по 10-15% загального рекламного бюджету.
Якщо результат від реклами перевершує витрати на неї, цей канал просування має право на життя для вас і вашого бізнесу. Для подібних способів реклами доцільно збільшити бюджет, але не набагато - приблизно в два рази. Якщо спрацює і вдруге - ще в два рази і т. Д. У будь-якому випадку різко збільшувати бюджет тієї реклами, яка добре працює прямо зараз, не треба, тому що не можна бути впевненим у тому, що це буде ефективно і завтра.
4. Робіть власні заміри по ефективності рекламних каналів
Кожен вид реклами, який ви використовуєте, повинен замірятися і калібруватися. Це значить, що, даючи оголошення в той чи інший джерело, ви повинні точно знати, скільки потенційних клієнтів ви отримали саме звідти. Це нескладно зробити.
Використовуйте для кожного оголошення різний номер телефону або, якщо ви просуваєте товари та послуги в інтернеті, вказуйте посилання на сторінки з різним адресою (при цьому вміст сторінок, звичайно ж, має бути однаковим).
Якщо у вас всього лише один телефонний номер, то ви можете вказувати в рекламному оголошенні різні контактні особи: наприклад, в одному випадку вказуєте, що потрібно запитати Світлану, в іншому - Юлію.
5. Запам'ятайте: будь-який рекламний носій повинен мати три складових: пропозиція, обмеження по якомусь параметру і заклик до дії
Пропозиція повинна бути цікавим саме по собі. Воно повинно змусити вашого потенційного клієнта захотіти ваш товар або послугу прямо зараз. В якості пропозиції може виступати суттєва знижка, подарунок при придбанні вашого продукту, а також інші бонуси або сертифікати на отримання цікавих послуг.
Наприклад: «При купівлі двох товарів" А "ви отримуєте третій в подарунок», «Знижка 40% на весь спектр товарів» або «Купіть товар" Б "і отримаєте сертифікат на відвідування аквапарку для всієї родини».
Не забудьте про наявність обмеження - воно може бути за часом, за кількістю клієнтів або по числу замовлень. Наприклад: «Тільки до кінця тижня при покупці ноутбука ви отримуєте купон на знижку 50% на будь-який товар в нашому магазині», «Першим трьом клієнтам в день при покупці пральної машини ми даруємо мікрохвильовку», «При покупці столу доставка безкоштовно. Кожен день в акції беруть участь 20 столів ».
Заклик до дії означає, що необхідно чітко вказувати клієнту його наступний крок для придбання товару або послуги (інакше з великою часткою ймовірності споживач нічого робити не буде).
Наприклад, для офлайн-реклами: «Дзвоніть по телефону 123-456 прямо зараз», для інтернет-просування: «Заповніть форму на сайті, і наш менеджер зв'яжеться з вами» або «Натисніть кнопку" Замовити ", розміщену нижче».
Тільки наявність усіх трьох пунктів зробить ваше рекламне оголошення ефективним і дозволить виділитися на тлі конкурентів.

Просмотров: 795 | Добавил: noronk | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024
Поиск
Реклама
Форма входа
Block title
«  Ноябрь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архив записей
Популярно на сайті

Свежие ключи к Microsoft ...

Angry Birds (Злые Птицы) ...

Ключи для NOD32

eset nod32 ключи

Двухсекционные светофоры ...

Скачать Windows 7 Starter...

Игры Gravity Defied(50 иг...

Age of Wonders III (2014/...
Популярно на форум
  • Давайте поговорим 
  • Весела дупа :) 
  • Скажи щось розумне 
  • Підкажіть 
  • Красиві фрази... 
  • Випадкові файли
    [Офіс]
    Ключи для Касперского [обновление от 1 июня] (2010) РС
    [Мультимедіа]
    PerformanceTest 7.0 Portable
    [Стратегії]
    Антология Age of Empires (rus)
    [Інші ігри]
    Type:Rider (2013/ENG) PC
    [Логічні]
    Легенды 2. Полотна богемского замка
    [Інші ігри]
    Скачать FIFA Manager 10 (2009/ENG/Full/RePack)
    [Системні]
    Portable Opera 10.50 Build 3296 Final Multilingual
    [Безпека]
    качать программу SamSoft 2010 Final (25.10.2010) бесплатно для компьютера
    [Стрілялки]
    Скачать Dark Sector (2009/RUS/RePack)
    [Програми]
    Skype для Nokia 5800
    (