1. У 2006 році , сумарний обсяг продажів Saab Convertible перевищив позначку у чверть мільйона одиниць - через 20 років з моменту його початку продажів.
2. Коли починає працювати кінокамера , коли насувається інтризі нерідко бере участь Saab Convertible . Джек Ніколсон ( « Краще не буває» ) , Метт Деймон ( «Перевага Борна» ), Річард Гір ( « Остаточний аналіз» ) , Пол Джаматті ( « побоку » ) , Джеррі Сейнфелд ( Jerry Seinfeld ) (ТВ- шоу Сейнфенлда ) і Різ Уізерспун ( «Стильна штучка» ) - всі вони з'являлися на екрані в кабріолетах Saab.
3. Ще в 1952 році компанія Saab встановила новий стандарт в автомобілебудуванні , помістивши в моделі Saab 92 паливний бак внизу , між задніми колесами.
4. У 1991 році з'явилося ще одне рішення Saab , яке потім стало загальноприйнятим стандартом : для нового Saab 9000CS були запропоновані зручні речові кишені на передній стороні подушок передніх сидінь.
5. Плавне розгортання підстаканники Saab 9-5 , що викликає асоціації з хореографією , справило на журналіста з британської газети Times таке враження , що він порівняв підстаканник з винищувачем Saab Gripen , випусковим шасі перед посадкою.
6. Інженери Saab , говорячи про технології турбонаддува , обов'язково згадують плавне наростання тягового зусилля без надмірного підвищення частоти обертання вала двигуна.
7. Гуннар Лунгстрем ( Gunnar Ljungstr ? M ), інженер- авіабудівник , який очолював роботу над конструюванням Saab 92 , зберіг новаторський дух і після того , як залишив роботу в Saab. У свої 80 років він сконструював дерев'яний стілець , який легко перетворюється в сходи - корисний предмет в будинку , де є літні люди. Такі стільці випускала одна компанія в Троллхеттене , рідному місті Saab.
8. Традиційне розташування замка запалювання між передніми сидіннями автомобілів Saab пояснюється кількома вагомими причинами . Ергономічний дизайн робочого місця водія , успадкований від оформлення кокпіта літаків Saab , визначив це зручне положення - поблизу від важелів перемикання передач і гальма стоянки. Крім того , у разі аварії таке положення знижує ризик травм колін водія.
9. У 1985 році , задовго до того , як стала актуальною ідея «екологічно чистої» енергії , з'явився перший концепт -кар Saab EV - 1 , обладнаний сонячними батареями.
10. Конструкція інноваційних задніх багажних брусів , якими обладнаний Saab 9-5 SportCombi , навіяна рейками на підлозі салону пасажирських літаків ( до цих рейках кріпляться сидіння) .
11. Приголомшливий концепт -кар Aero X 2006 використовував « авіаційне » спадщину компанії Saab , щоб забезпечити водієві огляд на 180 ? . З цією метою передня частина кузова була виконана у вигляді ліхтаря літакової кабіни , завдяки чому стали непотрібними стійки вітрового скла і навіть стійки дверей .
12. Ім'я бренду Saab є скороченням від Svenska Aeroplan Aktiebolaget - тобто Шведська авіабудівна компанія , Лімітед , заснована в 1937 році.
13. Згідно з популярною легендою , жоден з 16 членів команди, що працювала над створенням першого автомобіля Saab , не мав водійських прав. Хоча це не цілком відповідає істині , у більшості з них прав на керування автомобілем дійсно не було , оскільки вони спочатку отримували освіту інженерів - авіабудівників . Права були тільки у керівника проекту Гуннара Лунгстрема ( Gunnar Ljungstr ? M ) і у водія- випробувача Рольфа Меллде ( Rolf Mellde ) .
14. Назва « 92 » було обрано для першої моделі автомобіля Saab не випадково: ця цифра була наступною в ряду продуктів Saab , якими (до цих пір ) були цивільні літаки. Так , Saab 91 був двомісним навчальним літаком , а Saab 90 - 24 -місцевим пасажирським літаком.
15. Сикстен Сесон ( Sixten Sason ) , дизайнер ранніх моделей Saab (від першого 92 до новаторського Saab 99 ) , був прикладом для всіх , хто присвятив себе нарождающемуся мистецтву промислового дизайну. В якості позаштатного співробітника він також розробив дизайн першої камери Hasselblad , мотоциклів Husqvarna та товарів для дому марки Electrolux.
16. На стіні одного з будинків у Троллхеттене , рідному місті Saab , зображені картини зі скандинавської життя , в числі яких - великий малюнок Saab 92 з підписом Сікстена Сесона . Цей ескіз датується 1955 роком. Як прийнято вважати , він був зроблений Сесоном під час вечірки , що проходила в цьому будинку.
17. « Чотиривимірний » концепт -кар Saab 9X , прем'єра якого відбулася в 2001 році на Автосалоні у Франкфурті , був визнаний « Кращим концепт -каром » 2002 року.
18. Незвичайний аксесуар під назвою Toppola Camper був дуже популярний у Швеції серед власників хетчбеків Saab 99 і класичних Saab 900 . Він миттєво перетворював ці автомобілі в будинку на колесах : з кухонною плитою , обігрівачем , житловою кімнатою та двоспальним ліжком. Весь цей модуль , що нагадує рюкзак для автомобіля , приєднувався до кузова на місце демонтованої задніх дверей.
19. Формою для сталевих панелей кузова першого прототипу Saab ( 92.001 ) , побудованого в 1946 році , послужили дерев'яні лавки , які стоять у стайнях . Очевидно , така поверхня володіла «правильним» опором і забезпечувала робочим потрібну атмосферу для їхньої праці.
20. «Невідомі » номери моделей Saab - 94 , 97 і 98 - були використані для позначення проектів автомобілів , один з яких навіть пішов в промислове виробництво.
Хочете знати більше про автомобілі, зокрема про Компактный кроссовер Luxgen U6 Turbo?
тоді вам сюди: вот
Все найцікавіше там.
|