Це цікаво/это интересно Грандиозные события в мире, новости в науке и технике, и другие события на noron.at.ua
Перед настанням морозів, перевірте стан свічок. Якщо на них з'явився нагар і зазор між електродами великий - поміняйте свічки на нові.
Масла, маркування яких починається з 10 W та 15 W, при морозах нижче мінус 25 градусів застосовувати не слід. Масло треба заливати 0 W, в крайньому випадку 5 W. При сильних морозах заливати в двигун треба "синтетику" або "напівсинтетику".
Якщо акумулятор у вас не новий - знімайте АКБ і несіть додому на зарядку. Або можна встати вночі і прогріти двигун. Більше 10 - 12 секунд безперервно «ганяти» стартер не рекомендується.
Якщо акумулятор гарний, - включаємо запалювання, а потім або на 1,5 хвилини - ближнє світло, або на 10 секунд дальній. Це потрібно для того, щоб акумулятор почав працювати, а отже - трохи нагрівся його електроліт, потеплішав і ємність підвищилася.
Вижати зчеплення. Масло густіє на морозі і двигуну коробку важко провертати.
Відпускати педаль зчеплення слід повільно (тримаючи важіль КПП в нейтральному положенні) і не раніше, ніж через хвилину-дві після того, як двигун завівся. Ще хвилина на прогрівання коробки - вона прогрівається на нейтралі.
Також існують дуже корисні пристрої - передпускові підігрівники двигуна. Вони бувають:
Електричні, що працюють від звичайної електромережі. Вартість таких пристроїв починається від 100 доларів, і їх можна використовувати тільки там, де є розетка, на ніч. Автономні обігрівачі працюють від бензину чи дизеля. Вартість таких пристроїв - від 500 доларів до 1000. Так звані "акумулятори тепла". Вони являють собою своєрідний термос, в який увечері закачується гарячий антифриз. Вранці водій випускає його з термоса, і двигун протягом 1,5 - 2 хвилин встигає прогрітися. Ціна таких "акумуляторів тепла" вітчизняного виробництва складає близько 200 доларів, імпортних - близько 700.
Власникам теплих гаражів та автомобілів з інжекторним двигуном рекомендується перед виїздом на холод наповнити бензобак до відмови. Чим більше в баці повітря, тим більше водяної пари в ньому міститься. Відбувається їх кристалізація, і мікрокристали осідають в паливі, накопичуються на дні і "гублять" бензонасос і паливну систему.
І пам'ятайте, що одна поїздка машини в мороз під мінус 25 - 27, скажімо, на 50 - 70 кілометрів дорівнює по зносу 500 - 800 кілометрів річного пробігу.
Источник: |