ТОП-10 найбільш небезпечних для пасажирів літаків «Трансаеро» - 1 Июля 2014 - Блог - Скачать бесплатно игры для телефона фильмы программы

СКАЧАТЬ БЕСПЛАТНО - Игры ФИЛЬМЫ ПРОГРАММЫ РЕФЕРАТЫ статьи

Скачать бесплатно игры для телефона и для PC программы, фильмы игры.Бесплатные фильмы

Главная Мой профиль Выход
Вы вошли как Гость · Группа "Гости" · RSS
Меню сайта
Категории раздела
блог [1]
Реклама
Мини-чат
Це цікаво

>Уютный семейный ресторан «Т... 

>Какой тепловой насос лучше 

>Детская одежда, чтоб все бы... 

>Mercedes сделал «прозрачный... 

>Активіста Антикорупційного ... 

>Бойовики "ЛНР" і ... 
Опроси
Як ви знайшли наш сайт?
Всего ответов: 56
Статистика
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
 Блог
Главная » 2014 » Июль » 1 » ТОП-10 найбільш небезпечних для пасажирів літаків «Трансаеро»
19:21
ТОП-10 найбільш небезпечних для пасажирів літаків «Трансаеро»

Слідами авіакатастрофи з 23-річним літаком авіакомпанії "Татарстан", журналісти з'ясували, що самий старий авіапарк серед великих авіакомпаній, що здійснюють внутрішні та міжнародні рейси, у «Трансаеро». Журналісти виявили ТОП 10 найбільш небезпечних для пасажирів лайнерів літаючих в авіакомпанії. 

Завдяки онлайн базі, на якій представлені історії всіх авіакомпаній, журналістам вдалося з'ясувати історію закуплених нею літаків. Відразу стало зрозуміло, звідки така протидія внесеного до Держдуми законопроекту про заборону експлуатації літаків старше 20 років, пише видання: більше чверті парку «Трансаеро» (24 діючих літака з 92) старше 20 років. Це відповідає за віком «Боїнгу-737», що розбився в Казані. Причому, найбільша кількість подібних літаків в абсолютних показниках відносяться саме до моделі «Боїнг-737» (11 з 43). Є вони також серед «Боїнг-747» (4 з 22) і «Боїнг-767» (9 з 14). 

Насамперед впадає в очі, що деякі лайнери куплені не у дійсних продавців, а у невідомих компаній, які, в свою чергу, володіли даною технікою лічені тижні. На думку експертів, тут можуть мати місце махінації по догляду від податків при імпорті літаків або фальсифікації матеріалів про стан літака, що дозволяють збути бувший і загрозливий життя пасажирів товар, не ставлячи під загрозу репутацію учасників угод. 

Ось, наприклад, «Боїнг-737» (номер MSN 23772). Літає 26 років і 3 місяці, куплений «Трансаеро» 1 травня 2002 у 15 років експлуатувала його бельгійською компанією Sabena через спеціальну «компанію-прокладку» UG, яка придбала лайнер 4 березня 2002 і через два місяці перепродала «Трансаеро». 
Іноді як «прокладок» використовуються українські структури. «Боїнг-737» (MSN 24355) 13 років експлуатувався бельгійської Sabena, був проданий Air Ukraine, яка купила лайнер 3 травня 2005 і 1 червня 2006 перепродала його «Трансаеро». 

Будь це будь-яка інша російська авіакомпанія, її керівництво, швидше за все, вже розмовляло б зі слідчими. А у випадку з «Трнасаеро» ні МАК, ні Росавіація нічого сумнівного в таких угодах, схоже, не бачать. 

Рекомендую вам безпечні не дорогі перельоти від компанії добролет: Добролет отзывы

Багато старих машин отримано «Трансаеро» з країн третього світу, з украй невисокою культурою експлуатації. Ось, наприклад, «Боїнг-737» (MSN 24165), який здійснив перший політ 8 травня 1989. Він сім років експлуатувався індійськими компаніями, 1 липня 2007 був куплений сербської JAT Airways. Її керівництву вистачило 5 місяців, щоб усвідомити, що машину необхідно кудись збути. І 1 грудня того ж року літак купила «Трансаеро». Зараз цьому лайнеру вже 24 роки і 5 місяців. 

«Боїнг-737» (MSN 24904) здійснив перший політ 18 січня 1991, десять років експлуатувався турецької Turkish Airlines, звідти 14 лютого 2001 потрапив до угорської MALEV, 6 травня 2004 проданий «Трансаеро». Літак досі перевозить пасажирів, його вік - 22 роки 8 місяців. 

«Боїнги-737» (MSN 25183 і MSN 25188) куплені в Китаї, здійснили перші рейси 14 лютого і 12 березня 1992 року, в якості лайнерів «Трансаеро» почали експлуатуватися відповідно 10 лютого і 12 січня 2007 року. Китайці вирішили, що 15 років - достатньо для пасажирського літака, «Трансаеро» - що для її пасажирів зійде. Зараз час експлуатації кожного літака перевищує 21 рік, «Трансаеро» їх як і раніше активно використовує. 

«Боїнг 747» (MSN 26637) куплений, встигнувши відлітати 15 років. З 27 жовтня 1992 по 20 грудня 2007 літак знаходився в ПАР, основна частина цього терміну - після падіння білої меншості і почала правління чорношкірого більшості з загальним хаосом, зростанням злочинності, зниженням якості інфраструктури та збільшенням кількості авіаційних катастроф. Але навіть нові нові господарі ПАР змогли зрозуміти, що пора збувати машину з рук. І продали його «Трансаеро». 

У ПАР також куплені інші три літаки «Боїнг 747»: MSN 26638 (літав в Африці з 5 жовтня 1993 року по 12 грудня 2008 року), MSN 29119 (в Африці з 30 листопада 1998 по 17 жовтня 2012 року) і MSN 28960 (в Африці з 30 грудня 1998 по 30 грудня 2010 року). 

Особливо вражає історія «Боїнг 747» (MSN 28959). Його 10 років, з 30 грудня 1998 по 1 вересня 2008 року, використовувала ПАР, потім машина дісталася зовсім бідною і дикої Анголі, де до цих пір постреливают, і через неповних два роки, 10 червня 2010 року, вже в Анголі лайнер купила «Трансаеро ». 

Є й більш «моторошні борта», як наприклад «Боїнг 767» (MSN 23623), що зробив перший політ 12 листопада 1991. Літав спочатку в Брунеї (Royal Brunei Airlines) після чого довго працював в розореній громадянською війною Ефіопії (Ethiopian Airlines) і тільки в 2004 році, після 13 років моторошних умов експлуатації в Африці, він був викуплений «Трансаеро». 

«Боїнг 737» (MSN 25062) експлуатувався 22 роки 6 місяців, встиг попрацювати в сенегальській Air Senegal Internetional, африканці від літака відмовилися, а власники «Трансаеро» купили і 7 травня 2007 відправили у перший політ. Для порівняння - розбився в Казані «Боїнг» експлуатувався в Бразилії та Уганді, і вже після злиденній Уганди його взяла авіакомпанія «Татарстан». 

Зустрічаються і комбіновані варіанти. Так, «Боїнг 737» (MSN 24519) здійснив перший політ 2 жовтня 1989 і, дійшовши до соответсвующего стану після 11 років експлуатації компаніями Сayman Airways (Кайманові острови) і Istanbul Airlines (Туреччина), був проданий турками «прокладкам» FSB і Royal Airways, реалізація через які дозволяла уникнути відповідальності за випливаючі з часом несправності. Туркам вдалося всучити пошарпану машину ірландцям з Skynet Airlines. Ті мучилися з нею півтора року, але 20 серпня 2004 їм пощастило - вони перепродали його «Трансаеро». Де літак літає досі із загальним терміном експлуатації 24 роки і 2 місяці. 

Іноді «Трансаеро» експлуатує машини, від яких більш розвинені країни прагнуть позбутися. Ось «Боїнг-737» (MSN 25037): його передостання власниця, німецька TUIfly, використовувала літак тільки з 15 січня по 1 липня 2007 року. Після чого продала «Трансаеро». Ні авіакомпанію, ні МАК німецька прискіпливість не збентежила, і тепер цей лайнер працює в Росії, налітавши в цілому 22 роки 7 місяців. 

«Боїнг 747» (MSN 24019) куплений "Трансаеро" у японської Japan Airlines, відлітають на ньому рівно 21 рік з 19 лютого 1988 року по 19 лютого 2009-го. «Боїнг 747» (MSN 23482) відлітав у тих же японців, той же 21 рік з 15 квітня 1986 по 17 серпня 2008 року і був куплений, тієї ж «Трансаеро». "Боїнг 767" (MSN 23899) возить росіян з 12 вересня 2003 року, а до цього 16 років возив пасажирів штатівських US Airways, US Air і Piedmont. 

Список можна продовжувати, але принцип ясний. «Трансаеро» купує літаки, про які можна сказати тільки одне: «На тобі, Боже, що нам негоже». При цьому ні МАК, ні Росавіації не бентежить, що від цих лайнерів з радістю позбавляються навіть не дуже розвинені країни, скажімо так: ніяких претензій до стану літаків не з'являється, вони без проблем отримують сертифікати про льотної придатності. Немає претензій і до схем угод з використанням «прокладок». 

Але і це ще не все. 

У «Трансаеро» досить велика кількість старих літаків знаходиться на консервації. Що це означає? В принципі, багато авіакомпаній ставлять на консервацію літаки, які в даний момент не використовуються. Але зазвичай мова йде про літаки, яким просто немає місця в небі через що погіршилася кон'юнктури, але авіакомпанія сподівається, що це тимчасова перерва. Однак у цьому випадку мова йде, як правило, не про літаки 30-річного віку! А у «Трансаеро» законсервовано три таких, 1982 року випуску: Boeing 747-219B (номер 22725, куплений в 2006 році у Air Pacific з Фіджі), Boeing 747-219B (номер 22791, куплений в 2005-му у малайзійської Malaysia Airlines) і Boeing 747-267B (номер 22872, придбаний в 2006 році у індонезійської Garuda Indonesia). 

Трохи краще і Boeing 767-216 (ER) (номер 23623) 1986 года, куплений в 2002 році в розореному війною Сальвадорі (раніше він експлуатувався ще й у Чилі). У Чилі був тоді ж куплений другий такий же Boeing (номер 24973) 1990 року випуску. 

Навіщо «Трансаеро» ще й цей відвертий мотлох? Адже неважко помітити, що йдеться про літаки не тільки старих, а й експлуатувалися у вельми неблагобріятних умовах гір, океанічних островів і субтропічних мусонів, як наприклад, Boeing 737-5Y0 (номер 46712) 1991 року випуску, придбаний компанією в 2006 році у китайській China Southern Airlines, був розібраний. Як і McDonnell Douglas DC-10-30 з Чилі 1973 (!) Року випуску (номер 46712). 

Для чого купувати «убиті» літаки і розбирати їх? Схоже, щоб використовувати їх на запчастини - як використовували на початку 90-х дістався від СРСР величезний авіапарк. Але тільки тоді ця божевільна практика була припинена, а тепер це нікого не хвилює. Можна поставити деталь з віком більше, ніж вік літака - і стверджувати, що він після цього став «як новенький»! Звичайно, якщо МАК буде з цим згоден і дасть сертифікат експлуатанта без зайвих питань ... 

На основі цих даних «Наша Версія» склала своєрідний антирейтинг - ТОП-10 найбільш небезпечних бортів авіакомпанії «Трансаеро». І задалася питанням - до яких пір російська авіація буде залишатися притулком для авіахлама з усього світу? І до яких пір МАК і Мінтранс буде стверджувати, що це не має ніякого відношення до того, що за кількістю катастроф рейсових літаків на мільйон вильотів за 2011 рік (дані ІАТА) Росія обігнала весь світ, включаючи Африку: для Росії і країн СНД він становить 8,19 на мільйон, для країн Африки - 6,17, для Північної Америки - 1,33. 

Просмотров: 568 | Добавил: noronk | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2016
Поиск
Реклама
Форма входа
Логин:
Пароль:
Block title
«  Июль 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Популярно на сайті

Свежие ключи к Microsoft ...

Angry Birds (Злые Птицы) ...

Ключи для NOD32

eset nod32 ключи

Скачать Windows 7 Starter...

Игры Gravity Defied(50 иг...

Age of Wonders III (2014/...

Сканер одягу
Популярно на форум
  • Давайте поговорим 
  • Скажи щось розумне 
  • Весела дупа :) 
  • Красиві фрази... 
  • Підкажіть 
  • Випадкові файли
    [Ігри]
    13 games for mobile 320x240 (JAVA)
    [Мультимедіа]
    Коллекция портативных конвертеров от Bigasoft.2010
    [Фільми]
    Добрый пастырь Иисус - Tanglewoods' Secret (1980)
    [Мультфільми]
    Шрэк навсегда / Shrek Forever After (2010)
    [Драми]
    Последняя песня смотреть онлайн
    [Системні]
    IBP 10
    [Стратегії]
    FIFA 2009 RPL
    [Офіс]
    Adobe Photoshop CS4 11 Portable (RU - EN - DE)
    [Бойовики]
    Знак зверя / Tribulation
    [Мультимедіа]
    Моделируем своё лицо (прическа) Salon Styler Pro v.5.2.2+3000 причёсок
    (